۰
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۷

حمایت بی‌چشمداشت سپاه از صنعت خودرو

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نیروهای مسلح امروز وظیفه خود را کمک و حمایت ازتوسعه صنایع داخلی می‌دانند، گفت: بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت و تنها با هدف اعتلای کشور در این عرصه حضور خواهیم یافت. به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید از خطوط تولید و مراکز تحقیقاتی و نوآوری سایپا با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی همه‌جانبه با دشمن قرار داریم، اظهار داشت: تلاش متخصصان فعال در صنعت خودرو به‌ عنوان فرماندهان اصلی این نبرد، برای خودکفایی آینده کشور مهم و اثرگذار است.
حمایت بی‌چشمداشت سپاه از صنعت خودرو
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نیروهای مسلح امروز وظیفه خود را کمک و حمایت ازتوسعه صنایع داخلی می‌دانند، گفت: بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت و تنها با هدف اعتلای کشور در این عرصه حضور خواهیم یافت.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید از خطوط تولید و مراکز تحقیقاتی و نوآوری سایپا با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی همه‌جانبه با دشمن قرار داریم، اظهار داشت: تلاش متخصصان فعال در صنعت خودرو به‌ عنوان فرماندهان اصلی این نبرد، برای خودکفایی آینده کشور مهم و اثرگذار است.

وی افزود: خوشبختانه با روحیه‌ای که در زمینه بومی‌سازی قطعات، طراحی محصولات جدید با تکیه بر توان داخلی و نوآوری در گروه خودروسازی سایپا قابل مشاهده است، شکست دشمن را در دستیابی به اهداف خود رقم خواهیم زد.

سردار حاجی زاده با بیان این‌که شکست دشمن در زمینه تحریم صنعت خودرو با سرمایه‌گذاری و توجه به بومی‌سازی قطعات رقم خواهد خورد، ادامه داد: صنعت خودرو خاکریز امروز کشور در نبرد اقتصادی است و با اقداماتی که در دست اجرا است، دشمن در این عرصه ناامید خواهد شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: ما در نیروهای مسلح، صنایع دفاع و بسیج، وظیفه امروز خود را کمک و حمایت از توسعه صنایع داخلی دانسته و بدون هیچگونه چشم‌داشت و تنها با هدف اعتلای کشور، در این عرصه حضور خواهیم داشت.

وی با اشاره به ریل‌گذاری صحیح مدیریت ارشد سایپا برای قطع وابستگی به شرکت‌های خارجی، گفت: اگر صنعت خودرو کشور از مسیر مونتاژکاری فاصله گرفته و به‌جای تبدیل‌شدن به مصرف‌کننده فناوری‌های ساخت خارج، به درون توجه کند، در آینده جزو بخش‌های ممتاز و برجسته صنعت کشور خواهد بود.

سردار حاجی‌زاده مهم‌ترین سرمایه موجود در کشور را نیروی انسانی متخصص دانست و تاکید کرد: صنایع دفاعی و نظامی کشور با اتکا به همین سرمایه به مهم‌ترین و پیچیده‌ترین دانش و علوم که تنها در اختیار چند قدرت برتر جهانی بود، دست پیدا کردند و امروز آماده هستند تا به کمک صنعت خودرو کشور آمده و نیازها را برطرف سازند.

وی با اشاره به توقف تولید خودرو پراید هم گفت: گروه خودروسازی سایپا با استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌تواند در زمینه تولید محصولاتی اقتصادی با مصرف سوخت پایین که با بهره‌گیری از کیفیت مناسب با قدرت خرید جامعه نیز همخوانی داشته باشد، تلاش کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان خواستار برنامه‌ریزی مستمر، متمرکز، هدفمند و بهره‌گیری از نقشه راه منسجم در صنعت خودرو برای دستیابی به اهداف شد و گفت: اجازه نخواهیم داد تلاش دشمنان برای به‌زانو درآوردن صنعت کشور نتیجه دهد.
کد مطلب: 136683
برچسب ها: سپاه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *