۰
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۷

جزئیات کشف جسد یک زن از سطل زباله

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: متهم به قتل زنی که جسدش بامداد شنبه شب از سطل زباله‌ای در مشهد کشف شده بود، پیدا شد.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: متهم به قتل زنی که جسدش بامداد شنبه شب از سطل زباله‌ای در مشهد کشف شده بود، پیدا شد.
قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد شنبه شب گذشته، ۲۹ اردیبهشت ماه، جسد زنی توسط کارگر جوان شهرداری در سطل زباله کشف شد.
وی ادامه می‌دهد: طی تماس با پلیس ۱۱۰، تیمی از افسران کلانتری قاسم‌آباد به محل حادثه در انتهای بلوار شریعتی، خیابان ابرار چهار حاضر می‌شوند. بلافاصله بعد از انجام اقدامات قانونی، موضوع با بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد گزارش می‌شود.
 عنوان کرد: بر روی شانه‌های مقتول خراشیدگی‌هایی ناشی از اصابت چاقو و کبودی دور گردن وجود داشت که نشان از خفه ‌شدن داشت. در ادامه تحقیقات توانستیم با توجه رفت‌وآمدهای قبلی مقتول، متهم به قتل را که یک مرد است و دوست مقتول بوده، دستگیر کنیم.
وی افزود: طی بازپرسی‌های انجام شده متوجه شدیم متهم به قتل به همراه برادر خود مرتکب قتل شده است. علت قتل این بود که این زن متاهل، دوست خود را مدام تهدید به آگاه‌کردن خانواده‌اش از این رابطه می‌کرده و درخواست پول  نیز داشته است. به همین دلیل متهم به قتل از دست زن خسته شده وتصمیم می‌گیرد او را بکشد.
احمدی‌نژاد درخصوص پرونده‌های مشابه این حادثه ادامه داد: متاسفانه در دو ماه اخیر شاهد سه فقره قتل بوده‌ایم که در آن زن متاهل به همراه دوست‌پسر خود، شوهرش را به قتل رسانده است.
 
کد مطلب: 136739
برچسب ها: مشهد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *