۰
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰

هزینه بالای برگزاری دیدارهای خانگی

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا گفت: برگزاری دیدارهای خانگی شهرداری آستارا در استادیوم های رشت و انزلی هزینه بسیار بالایی را به این تیم تحمیل می کند.
هزینه بالای برگزاری دیدارهای خانگی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا گفت: برگزاری دیدارهای خانگی شهرداری آستارا در استادیوم های رشت و انزلی هزینه بسیار بالایی را به این تیم تحمیل می کند.
آرش بابلیان در نشست خبری با اعضای هیأت مدیره باشگاه با خبرنگاران، ضمن اشاره به دلایل استعفای خود، اظهار کرد: مشخص نبودن وضعیت مالی تیم برای فصل پیش رو جهت حضور در لیگ آزادگان، تنها دلیل استعفا بوده است که شهردار آستارا با این استعفا مخالفت کرد و کلیه هیأت مدیره در سمت خود ابقا شدند.
وی با بیان اینکه برای مدیریت تیم در لیگ آزادگان و رفع موانع موجود، طی چند روز گذشته جلسات متعددی با حضور فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان و سرمایه گذاران برگزار شده است، ادامه داد: هنوز اسپانسر اصلی تیم مشخص نیست و برای جذب سایر اسپانسرها از قبیل تبلیغات دور زمین و پیراهن ها، در حال رایزنی هستیم.
وی با توجه به اینکه با صعود این تیم به لیگ آزادگان، شور و نشاط در شهرستان ایجاد شده است، افزود: هواداران شهرداری و سرمایه گذاران شهر که توانایی دارند، برای حمایت مادی از این تیم وارد صحنه شوند تا نماینده ای شایسته در این سطح فوتبال کشور باشیم.
بابلیان در بخش دیگر سخنان خود از وضعیت نامناسب استادیوم وحدت برای میزبانی از دیدارهای خانگی سخن گفت و خاطرنشان کرد: هر بازی خانگی تیم شهرداری که در استادیوم های رشت و انزلی برگزار می شود، هزینه 50 میلیون تومانی را به تیم تحمیل می کند که این رقم در خود آستارا به زیر 10 میلیون تومان و حتی 5 میلیون تومان کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه تیم هایی که برای برگزاری یک دیدار، اغلب دو و یا سه روز زودتر با یک کاروان حدود 30 نفر وارد شهرستان می شوند، از امکانات اقامتی این شهرستان استفاده می کنند و این درآمد در صورت از دست دادن میزبانی، عاید سایر شهرها می شود، افزود: از مسئولان و هواداران می خواهیم تا تمام تلاش خود را برای حفظ تیم و انجام بازی ها در خانه داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری با تأکید بر اینکه، قرارداد حسن اشجاری تمدید شد و لیست خرید بازیکنان توسط سرمربی، مبین این می باشد که تیم برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر بسته شده است، تصریح کرد: حدود 50 درصد از بازیکنان تیم حفظ شده اند و تاکنون 10 بازیکن جدید به این تیم اضافه شده و قرارداد خود را در باشگاه بستند.
الزام رفع 14 ایراد استادیوم وحدت
علی کارگر، رئیس هیئت مدیره باشگاه شهرداری در این نشست، اظهار کرد: در بازدیدهای به عمل آمده نماینده فدراسیون فوتبال از استادیوم وحدت، بالغ بر 14 ایراد از این استادیوم گرفته شد که باید پیش از شروع دیدارها در لیگ آزادگان مرتفع شوند.
وی با بیان اینکه مشخص شدن رختکن استاندارد برای تیم ها، تعویض فنس دور زمین، استقرار و تجهیز اتاق تست دوپینگ، اتاق داوران، اتاق کنفرانس های خبری، نیمکت های تیم های ذخیره و جدا شدن مسیر تردد تیم ها به استادیوم از اصلی ترین ایراداتی بود که باید مرتفع شود، اضافه کرد: برای نور استادیوم و جایگاه تماشاگران تا عید 1400 زمان داریم.
کارگر در ادامه از تقویت کانون هواداران تیم سخن گفت و افزود: این کانون در قالب گروه های مختلف تقسیم می شوند تا وظایف با هم تداخل پیدا نکند.
وی اضافه کرد: تیم شهرداری آستارا هارمونی پیدا کرده است و دنبال ستاره نیستیم و همه نگاه هایمان به بالای جدول و صعود به لیگ برتر است.
رایزنی با شبکه باران برای پخش زنده مسابقات
داریوش عبداللهی، دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه در خصوص وضعیت پخش دیدارهای شهرداری از شبکه استانی باران، توضیح داد: در آینده ای بسیار نزدیک، جلسه را با رئیس صدا و سیمای مرکز گیلان خواهیم داشت تا در خصوص پخش بازی های زنده به توافق برسیم.
وی با اشاره به اینکه صدا و سیما تنها سازمان در کشور است که برای همه کارها برنامه و زمان بندی مشخص دارد، یادآور شد: قطع پخش ضربات پنالتی در دیدار پلی آف به دلیل این بود که چند ساعت زودتر برای پخش این دیدار با مسئولان شبکه رایزنی شد و آنها برنامه های خود را از روز قبل بسته بودند و با این اقدام، نظم کار آنها به هم خورد.
وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا برای پخش دیدارها در لیگ آزدگان، قراردادی را با این رسانه داشته باشیم.
کد مطلب: 137764
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *