۰
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴

درخواست کاخ سفید به برگزاری دور دوم مناظرات

کاخ سفید پس از گزارش اخیر پزشک ترامپ شدیدا به دنبال آن است تا دومین دور از مناظرات انتخاباتی لغو شده میان رییس جمهوری آمریکا و جو بایدن برگزار شود.
درخواست کاخ سفید به برگزاری دور دوم مناظرات
کاخ سفید پس از گزارش اخیر پزشک ترامپ شدیدا به دنبال آن است تا دومین دور از مناظرات انتخاباتی لغو شده میان رییس جمهوری آمریکا و جو بایدن برگزار شود.
به گزارش ایرنا، تلاش‌های کاخ سفید در این زمینه در حالی صورت می‌گیرد که پزشک ترامپ روز گذشته اعلام کرد که رییس جمهوری آمریکا دیگر ناقل ویروس کرونا نیست.
"برایان مورگنسترن" معاون مدیر ارتباطات کاخ سفید  بامداد دوشنبه به شبکه سی ان ان گفت که باید مناظره لغو شده ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) میان نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه برگزار شود.
وی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید افزود: رئیس جمهوری آماده بحث و گفت‌وگو است و پزشکان مانع حضور وی در تجمعات نیستند.
به گفته معاون مدیر ارتباطات کاخ سفید، پزشکان گفته‌اند که ترامپ دیگر خطر انتقال ویرویس کرونا به دیگران را ندارد بنابراین خوب است که کمیسیون انتخابات مناظره دوم انتخاباتی را بازگرداند.
تلاش‌های کاخ سفید برای برگزاری دومین دور مناظرات انتخاباتی ۲۰۲۰ در حالی صورت می‌گیرد که "سدریک ریچموند" نماینده کنگره لوئیزیانا و مدیر کمپین انتخاباتی بایدن روز یکشنبه گفت: جو بایدن دوباره خواهان انجام مناظره دوم با ترامپ در اواخر این ماه است.
مدیر کمپین انتخاباتی بایدن به شبکه ان بی سی گفت: بایدن نامزد دموکرات‌ها حاضر است در اواخر این ماه با ترامپ مناظره دوم انتخابات ۲۰۲۰ را انجام دهد به شرطی که رییس جمهوری دیگر مبتلا به کرونا نباشد و پروتکل‌های ایمنی رعایت شود.
ریچموند افزود: من می‌دانم که بایدن می خواهد دوباره با ترامپ بحث کند و آمریکایی‌ها فاجعه‌ای را دیدند که دونالد ترامپ در اولین مناظره داشت.
وی به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی بایدن گفت: رویکرد ما به پروتکل های بهداشتی درباره مقابله با کرونا تغییر نکرده است و به توصیه‌های متخصصان و دانشمندان آمریکایی عمل می‌کنیم.
ترامپ پس از ابتلا به کرونا و مرخص شدن از بیمارستان روز یکشنبه مدعی شد هیچ دارویی برای ابتلا به کرونا دریافت نمی‌کند. و گفت من در بیمارستان نوعی آنتی‌بادی دریافت کردم که بسیار خوب عمل کرد.
کد مطلب: 137954
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *