۰
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۱

اجرای طرح آمران سلامت در کرمان

ن مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح آمران سلامت با راه اندازی و فعالیت در ۱۸۰ پایگاه در سراسر استان خبر داد.
اجرای طرح آمران سلامت در کرمان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح آمران سلامت با راه اندازی و فعالیت در ۱۸۰ پایگاه در سراسر استان خبر داد.
"رضا فلاح" با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت در ۱۸۰ پایگاه در سراسر استان بیان کرد: پیشگیری، آموزش و رعایت پروتکل های بهداشتی در طی ۸ ماه گذشته از عوامل موثر در امر مبارزه با ویروس کرونا است.
وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در دیدار با رییس جمهور و مسئولان بهداشتی و درمانی، بر تعامل دستگاه‌های متولی، شیوه‌های پیشگیری، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و حضور نیروهای داوطلب، مخلص و مومن برای کنترل این ویروس، طرح آمران سلامت توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه این طرح با تاکید رییس سازمان جوانان در خصوص همکاری و مشارکت اعضای جوانان در خصوص کمک به امر مبارزه با اپیدمی کرونا اجرا می شود، خاطرنشان کرد: طرح آمران سلامت با ابلاغ بخشنامه مشارکت کانون های چهارگانه جوانان، دانشجوبی، طلاب و روستایی با راه اندازی ۱۸۰ پایگاه در سراسر استان از ۵ لغایت ۱۵ آبان اجرا می شود. 
فلاح تصریح کرد: پایگاه های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهرها مثل فروشگاه های بزرگ، ورودی ترمینال های مسافربری، راه آهن، میادین اصلی شهر و سایر مکان های پر رفت و آمد برپا می شود. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در هر پایگاه تیم های ۳ نفره آموزش دیده ثابت و سیار (سحاب) و نیروهای امدادگر داوطلب و داوطلبان علاقه مند حضور خواهند داشت که با تذکر لسانی به افرادی که نکات ایمنی رعایت نکردند، توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و امر به رعایت نکات بهداشتی فعالیت می کنند. 
فلاح تصریح کرد: توسعه آموزش های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی درمانی از قشر آسیب پذیر جامعه در مواجه با ویروس کرونا در سراسر کشور از اهداف اجرای طرح آمران سلامت است.
کد مطلب: 138696
برچسب ها: هلال احمر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *