۰
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶

حریق در ساختمان مسکونی در خیابان شریعتی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق ساختمان مسکونی در خیابان شریعتی خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق ساختمان مسکونی در خیابان شریعتی خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ٠۴:١٩ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شریعتی بالاتر از خیابان مطهری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل اعزام شدند.
وی افزود: نخستین گروه در مدت زمان کمتر از دو دقیقه به محل می رسند. محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه ١٠ واحدی مسکونی بوده که یک واحد ١٣٠ متری در طبقه چهارم آن دچار حریق شده بود. 
ملکی گفت: زمانی که نیرو ها به محل رسیدند بخش زیادی از این واحد شعله ور بود و شدت دود و حرارت به حدی بود که همه خانه را سوزانده بود. حتی بخشی از گچ ها و کاشی های روی دیوار بر اثر حرارت تخریب شده بود. 
وی افزود: دود زیادی به داخل راهرو و واحد های دیگر نفوذ کرده بود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در این واحد ها حضور دارند. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، خانم جوانی را از واحد آتش گرفته نجات دادند. وی از ناحیه دست ها کمی دچار سوختگی شده بود. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: گروه های دیگر هم در دود و حرارت بسیار زیاد، خانه ها را جست و جو کردند و پنج یا شش نفری که در طبقات دیگر حضور داشتند را ابتدا به سطح پشت بام و پس از اطفای حریق به محل امن منتقل کردند. 
وی اظهار کرد: آتش خاموش شد و از سرایت بیشتر و گسترش به اطراف جلوگیری شد.
انتهای پیام
کد مطلب: 140986
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *