۰
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۳

بارش برف و باران در جاده‌های ۲۲ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۲۲ استان کشور خبر داد.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۲۲ استان کشور خبر داد.
سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره گزارش های دریافتی از وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در آزادراه قزوین - کرج - تهران در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم که وضعیت آن در محدوده پل کلاک تا هشتگرد نیمه سنگین است.  
وی با بیان اینکه ترافیک در محور تهران-شهریار  نیز سنگین گزارش شده است، گفت: در هر دو مسیر آزادراه تهران-ساوه نیز در حدفاصل احمدآباد مستوفی تا دهشاد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است. اما در دیگر جاده ها تردد به آرامی در حال انجام است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های زنجان، سمنان، قزوین، قم، مرکزی، همدان و کردستان است. همچنین در برخی از محورهای استان های اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، لرستان، مازندران، چارمحال و بختیاری، کرمان، گیلان، کرمانشاه و یزد نیز بارش باران گزارش شده است.
شیرانی، رعایت فاصله طولی مناسب، رانندگی با سرعت مطمئنه و توجه کافی به مسیر را از الزامات رانندگی در شرایط بارندگی دانست و گفت: در شرایط برفی علاوه بر این موارد همراه داشتن زنجیر چرخ نیز الزامی است.
کد مطلب: 141012
برچسب ها: هواشناسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *