۰
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۸

بمباران ساختمان نخست وزیری فلسطین

رسانه ها از حمله هوایی به ساختمان نخست وزیری فلسطین در غزه و مسجدی در شمال رفح و بحران دارو و امکانات درمانی در نوار غزه خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های عربی از بمباران دو منزل مسکونی در اردوگاه جبالیا و مجروح شدن ۳۰ نفر، حمله به ساختمان نخست وزیری فلسطین در غزه و راهپیمایی در برخی کشورهای اروپایی در حمایت از مردم بی دفاع غزه از جمله در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، بحران دارو و امکانات درمانی در نوار غزه و توقف خطوط حمل و نقل برای جلوگیری از فرار صهیونیستها خبر دادند.
شبکه روسیا الیوم عربی گزارش داد ساختمان نخست وزیری فلسطین در غزه هدف چهار موشک شلیک شده از سوی جنگنده های اسرائیلی قرار گرفت.
این شبکه افزود در پی این حمله راکتی، ستونهایی از دود آسمان منطقه را فرا گرفت.
این شبکه روسی از افزایش آمار شهدا به ۳۰ نفر و تعداد مجروحان به حدود ۳۰۰ نفر خبر داده است، این در حالی است که رسانه های دیگری این آمار را بیش از ۴۸۰ نفر اعلام کرده اند.
جنگنده های اسرائیلی همچنین منزل ابراهم صلاح مدیر رسانه ای وزارت کشور دولت منتخب فلسطین در اردوگاه جبالیا را هدف قرار داده بودند.
همچنین در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شمال شهر رفح، منزل یکی از اعضای گردانهای قسام و مسجد عبادالرحمن و منزلی در اردوگاه البریج هدف قرار گرفت.
جنگنده های اسرائیلی همچنین به اراضی کشاورزی در بیت لاهیا، جبالیا در شمال نوار غزه، شرق خان یونس و منطقه مرزی غزه و مصر حمله کردند.
کد مطلب: 14129
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *