۰
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۲
نماینده اقلید با تاکید بر ضرورت طرح سوال از رییس جمهور:

مگر می شود کسی پاسخگوی این همه مشکلات نباشد؟

عضو کمیسیون صنایع مجلس می گوید مگر برخی نمایندگان مجلس،رای خود را از دولت گرفته اند که در خانه ملت سنگ دولت را به سینه می زنند؟
عضو کمیسیون صنایع مجلس می گوید مگر برخی نمایندگان مجلس،رای خود را از دولت گرفته اند که در خانه ملت سنگ دولت را به سینه می زنند؟

نماینده اقلید با تاکید بر اینکه سوال از رییس جمهور بسیار مهم است گفت: این حق نمایندگان است که از مسایل کلی کشور آگاه شوند و برای آگاه شدن هم باید از مسوولان مربوطه سوال کنند.
الیاس طاهری در گفت و گو با پایگاه خبری فریادگر با تاکید بر اینکه نباید این همه در مورد طرح سوال حساسیت نشان داد گفت: همه روزه در جامعه مشکلات فراوانی را شاهد هستیم و از سوی دیگر هیچ کس پاسخگوی این مشکلات نیست و چون قوه مجریه مسوول مشکلات کشور است مجلس، رییس قوه مجریه را بر اساس وظیفه قانونی به مجلس دعوت کرده تا به سوالات پاسخ بدهد. وی با تاکید بر اینکه نمایندگان بر اساس قانون سوال کرده اند و رییس جمهور هم بر اساس قانون باید بیاید و جواب بدهد گفت: بحث تورم، گرانی، بیکاری، ارز و مشکلات فراوانی برای مردم مطرح است و این سوال نه تنها برای نمایندگان بلکه برای مردمی که توان تحمل مشکلات را ندارند، اهیمت دارد. عضو کمیسیون صنایع با تاکید بر اینکه طرح سوال در جهت خواست مقام معظم رهبری است و کسانی که مدعی اطاعت از رهبری هستند باید نظر ایشان را تامین کنند گفت: آنهایی که نمی خواهند دولت نسبت به این مشکلات پاسخ بدهد خیر و صلاح نظام را نمی خواهند. وی با انتقاد از کسانی که می خواهند طرح سوال از رییس جمهور را منتفی کنند گفت : یا این افراد از وضعیت مطلوبی درزندگی برخوردار هستند و درد فقرا و نیازمندان را نمی فهمند، یا اینکه اصلا با مردم ارتباط ندارند و از نزدیک در جریان مشکلات جامعه نیستند. به عبارت بهتر خوب می خورند و خوب می پوشند و خوب هم می گردند و از درد مردم خبر ندارند. طاهری با تاکید بر اینکه هر کس طرح سوال از رییس جمهور را امضا کرده به رهبری و نظام اعتقاد دارد گفت: هر کس وظیفه خودش را انجام می دهد مورد تایید رهبری است و هر کس از زیر بار مسوولیت شانه خالی می کند و به صورت غیر مستقیم می خواهد نظام را زیر سوال ببرد نباید مدعی ولایتمداری باشد. وی با تاکید بر اینکه شک نداریم مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ضعف مدیریت و وجود باندهای فساد و رانت است گفت: باید سوال شود تا مشخص شود این افراد در کشور چه کار می کنند. اگر فاسد در مدیریت است باید برکنار شود واگر این طور نیست باید اصلاح شود. نماینده اقلید خطاب به کسانی که قصد دارند طرح سوال مطرح نشود گفت: مگر می شود این همه مشکلات در کشور باشد و هیچ کس پاسخگو نباشد؟ نقش نمایندگی مردم چیست؟ مگر این آقایان رای خود را از دولت گرفته اند که در خانه ملت سنگ دولت را به سینه می زنند؟ مگر در این مملکت نباید قانون اجرا شود؟ آیا این آقایان نمی دانند که اگر در مورد اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی یک معترض زودتر پیدا می شد حجم اختلاس این اندازه نبود؟ طاهری تاکید کرد: هنوز هم در مورد اختلاس خبرهایی می رسد و ما نگران روزی هستیم که این اختلاسها یک کاسه شود و عددی بسیار بزرگتر بیرون بیاید بنابر این بهتر است سوال از رییس جمهور مطرح شود تا فاسدها دست و پای خودشان را جمع کنند.

کد مطلب: 14215
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *