۰
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۲
عضو كميسيون اقتصادي مجلس:

تقدیراز همکاری سایپا با نیروهای مسلح

رئیس کمیته ارز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری سایپا با نیروهای مسلح در جهت ساخت خودرو در داخل گفت: همکاری سایپا با نیروهای مسلح در زمینه بومی سازی قطعات کار بسیار مبارک و قابل تقدیراست
تقدیراز همکاری سایپا با نیروهای مسلح

رئیس کمیته ارز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری سایپا با نیروهای مسلح در جهت ساخت خودرو در داخل گفت: همکاری سایپا با نیروهای مسلح در زمینه بومی سازی قطعات کار بسیار مبارک و قابل تقدیراست.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،غلامرضا مرحبا نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم مدیران سایپا برای همکاری با نیروهای مسلح در جهت تأمین و ساخت قطعات خودرو در داخل کشور گفت: ما از این اقدام سایپا حمایت می کنیم و آن را قابل تقدیر می دانیم.
وی افزود:  انتظار ما از همه صنایع داخلی کشور این است که در جاهایی که نیاز به خودکفایی است، آنها هم وارد شوند و کمک کنند.
نماینده ناظر مجلس در شورای عالی اقتصاد کشور تاکید کرد: سایپا ظرفیت های فنی و صنعتی خیلی خوبی دارد و اگر واقعا از این ظرفیت ها استفاده کنند و کیفیت خودرو را افزایش دهند، بسیار خوب و قابل تقدیر است.
مرحبا با اشاره به چرخه ساخت خودرو در داخل کشور از سوی سایپا و تلاش برای بی نیازی از شرکت های خارجی و خنثی سازی تحریم ها گفت: اگر مدیران فعلی سایپا در این مسیر حرکت کنند و با اصلاح اشتباهات گذشته، ضمن توسعه صنعت خودرو، کیفیت ها را هم افزایش دهند و کشور را از پلت فرم های خارجی بی نیاز و وابستگی کشور را کم کنند، ما از آنها حمایت خواهیم کرد.
وی با اشاره به تلاش های مدیران سایپا در دوران تحریم های ظالمانه آمریکا برای صنعت خودرو گفت: آنها هر چیزی که می خواستند را تحریم کردند بعد از این هر اتفاقی بیفتد یک تبلیغات بی خود و بی فایده است.
رئیس کمیته ارز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم ها بی تاثیر نیستند، افزود: هر چند تحریم ها ما را اذیت کرد و سرعت پیشرفت ما را کند کرد، اما مشکل در برخی مدیران داخلی است و باید درست، با علم و عقل کار کنیم و اگر درست کار کنیم اثر تحریم ها را به حداقل می رسانیم.
مرحبا با اشاره به ارزیابی اش از اقدامات سایپا گفت: اینجانب صنعت کشورم را کوچک نمی شمارم و آن را تحقیر نمی کنم، سایپا مجموعه صنعتی بزرگی است که کارهای خوبی هم دارد انجام می دهد.
نماینده ناظر مجلس در شورای عالی اقتصاد کشور تصریح کرد: سایپا می تواند کاری کند که تک تک مردم به تولیداتش افتخار کنند. من برای سایپا احترام قائلم به عنوان یک ایرانی امیدوارم که صنعت کشور من صنعتی اخلاق مدار باشد و محصولاتی با کیفیت تولید کند، خودرو را به موقع به مشتریان تحویل دهد و اگر این اتفاق بیفتد همه ما به سایپا افتخار می کنیم.
کد مطلب: 142614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *