۰
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۲
شیخ الاسلامی :

امروز كشور بیش از هر زمان به تلاش كارآفرینان نیاز دارد

وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعی با بیان اینكه امروز كشور بیش از هر زمان به تلاش و مجاهدت كارآفرینان نیاز دارد ،گفت : در شرایط كنونی كار آفرینان با انگیزه بالا مسیر جدیدی برای پیشرفت و توسعه كشور باز می كنند
'عبدالرضا شیخ الاسلامی' عصر امروز –سه شنبه- درهفتمین جشنواره ملی امتنان از كار آفرینان برتر افزود :جسارت ،خطر پذیری، دانش و خلاقیت و همچنین نو آوری از معیارهای كارآفرینی است .

وی به نامگذاری سال جاری تولید ملی ،حمایت از كار و سرمایه ایرانی اشاره كرد و گفت : یكی از مهمترین و بهترین ابزار ممكن برای تحقق این شعار رهبر معظم انقلاب، رویكرد كارآفرینی در تمامی عرصه ها است .

شیخ الاسلامی به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره كرد و گفت: در این زمینه موضوع كارآفرینی باید در سرلوحه برنامه های ما قرار گیرد .

وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعی با تاكید بر اینكه 'جهاد اقتصادی در كارآفرینی قابل جستجو و یافتن است '، گفت:می توان بال حمایت از معیارهای كارآفرینی و همچنین كار و سرمایه ایرانی و همچنین تقویت تولید ملی ،اقتصاد مقاومتی را در كشور پایه گذاری كرد.

وی در ادامه افزود: در طی سالهای اخیر دربخش كار آفرینی اقدامات خوبی از سوی دولت صورت گرفته است

و باید ازبركات این فضای جدید در بخش های مختلف بهرمند شویم .

شیخ الاسلامی با تاكید بر اینكه دنیای امروز بر محور كارآفرینی حركت می كند ،گفت : مسیر و جهت گیری اقتصاد جهانی و رقابتها اكنون بر محور كار آفرینی قرار دارد از این رو هیچ مسوولی نباید خود را جدای از این مقوله بداند .

وی تشكیل سازمان نظام كارآفرینی در كشور و حضور نماینده آن در شورای عالی اشتغال و همچنین تاسیس دفاتر كارآفرینی درهمه دستگاههای دولتی را از جمله مهمترین برنامه های وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت : با همكاری دولت بسیاری از این برنامه ها به نتیجه رسیده و یا در دست اقدام است .
کد مطلب: 1431
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *