۰
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۸
رمضان شریف:

روز جهانی قدس آزمونی برای حامیان ملت مظلوم فلسطین است

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای تبلیغات اسلامی، روز جهانی قدس را آزمون بزرگی برای حامیان مقاومت اسلامی و ملت مظلوم فلسطین دانست.

 روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ' رمضان شریف' در دومین جلسه هماهنگی‌های ستادی نهادها، سازمان‌ها و دست ‌اندركاران برگزاری مراسم روز جهانی قدس افزود: حیله‌گری‌های آمریكا برای حفظ امنیت رژیم اشغالگر قدس سال‌هاست كه نخ‌نما شده است و كوچكترین تاثیری بر وضعیت رو به افول رژیم صهیونیستی ندارد.

شریف با بیان این كه شعار محوری مراسم امسال'روز جهانی قدس، بیداری اسلامی، نویدبخش آزادی قدس' است، افزود: بر اساس آرمان‌های انقلاب اسلامی و هدف‌گذاری‌های حضرت امام خمینی(ره) امسال نیز همانند سال های گذشته، تمام ظرفیت‌های انقلابی وملی كشور برای برگزاری هرچه باشكوه‌تر و گسترده‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس و دیگر آیین‌های این روز بكار گرفته می شود.

وی خاطرنشان كرد: مراسم روز جهانی قدس امسال باتوجه به آثار منطقه‌ای و جهانی موج بیداری اسلامی و تحولات سوریه كه صحنه نوینی از رویارویی جبهه استكبار و حامی صهیونیسم در برابر جبهه مقاومت اسلامی و نیز تلاش نافرجام نظام سلطه برای شكستن خطوط مقدم مقاومت ضد صهیونیستی را در معرض مردم جهان قرار داده، از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای تبلیغات اسلامی اظهارداشت: به طور یقین، ملت رشید و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور و توام با معرفت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهد داد كه همواره حامی و پشتیبان آرمان آزادسازی بیت‌المقدس و رهایی مردم مظلوم و مسلمان فلسطین است.

شریف یادآور شد: امروز نگرش‌های جهانی نسبت به اشغالگران قدس كاملاً تغییر یافته و رژیم اشغالگر قدس در جامعه جهانی بیشتر به عنوان یك یاغی و آدمكش شهرت دارد.

وی تاكید كرد: امروز رژیم صهیونیستی برخلاف گذشته حتی حمایت‌های اروپا و غرب را از دست داده است و دراز كردن دست گدایی این رژیم نامشروع به سوی همپیمانان خود برای بازگرداندن اینگونه حمایت‌ها نیز برای آنها سودی نداشته است و با تزلزل و هراس فراوان در انتظار یك معجزه هستند.

رییس ستاد انتفاضه و قدس در ادامه از تمام نهادها، سازمان‌ها و فعالان عرصه قدس و فلسطین خواست تا نهایت تلاش و مشاركت خود را برای حضور شایسته و شكوهمند مردم در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس بكار گیرند تا بار دیگر فریاد رسای حمایت ایرانیان غیور و انقلابی از آرمان فلسطین و اعلام بیزاری آنان از اشغالگران قدس شریف عالم گیر شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و ویژگی‌های مراسم روز جهانی قدس امسال با سال‌های گذشته گفت: ناقوس مرگ رژیم صهیونیستی سال‌هاست كه به صدا در آمده است.

' اصغر آبخضر' افزود: نظام سلطه و صهیونیست‌ها آخرین تلاش‌ها و توطئه‌های خود را برای حفظ رژیم صهیونیستی و تامین امنیت اشغالگران قدس به كار گرفته‌اند و حتی بحران سوریه كه روزنه‌ای از امید برای آنان فراهم آورده بود با شكست‌های پی ‌در پی تروریست‌های اجاره‌ای و مورد حمایت آمریكا و ارتجاع منطقه در دمشق، حلب و دیگر مناطق سوریه، خود به یك كابوس دهشتناك برای صهیونیست ها تبدیل شده است.

وی برگزاری باشكوه و گسترده مراسم و راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در هر سال را نشانه اقبال جهانی به ابتكار استراتژیك حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه روز آخر ماه رمضان برای اعلام حمایت از فلسطین و بیزاری از رژیم صهیونیستی دانست.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصریح كرد: با عزم و اراده ملت ایران و تشریك مساعی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مسوول در حوزه قدس و فلسطین بسترهای خوب و كار‌آمدی برای برگزاری شكوهمند و فاخر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال فراهم آمده است.

آبخضر ابراز امیدواری كرد كه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس امسال برگ زرین دیگری در كارنامه افتخارات ایران اسلامی در حمایت از انتفاضه و مردم مظلوم فلسطین بیافزآیند.

وی از رسانه‌ها و مراكز فرهنگی تبلیغی كشور خواست به رسالت خطیر و تعیین شده خود در عرصه فضاسازی تبلیغی و بسیج افكار عمومی و آماده ساختن زمینه‌های تحقق اهداف آیین‌های روز جهانی قدس جدی‌تر از گذشته بپردازند.

در این نشست، مسوولان نهادها ، سازمان‌ها و موسسات فعال در عرصه موضوع قدس و فلسطین برنامه‌ها و پیشنهادات خود را برای نقش‌پذیری‌های بیشتر در روز جهانی قدس ارایه كردند.
کد مطلب: 1433
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *