۰
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۶

بدترین خریدهای زیدان

برخی از انتخاب‌های سرمربی رئال مادرید برای تقویت تیمش به بدترین خریدهای باشگاه تبدیل شدند.
بدترین خریدهای زیدان
برخی از انتخاب‌های سرمربی رئال مادرید برای تقویت تیمش به بدترین خریدهای باشگاه تبدیل شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از ۹۰min، زین الدین در دوران حضورش در رئال مادرید هر فصل به دنبال تقویت تیم خود بوده است اما گاهی این خرید های میلیونی نتیجه بخش نبودند و سفیدپوشان مجبور به فروش این بازیکنان به صورت قرضی شدند یا تاکنون آن ها را در تیم خود نگه داشتند. در ادامه به پنج خرید ناموفق سرمربی رئال مادرید اشاره می شود.
ادن هازارد
پس از تلاش های فراوان برای امضای قرارداد با هافبک بلژیکی، مادرید توانست این بازیکن را با پرداخت ۱۱۵ میلیون یورو به چلسی در اختیار داشته باشد. هازارد تاکنون یکی از بدترین خرید های تاریخ باشگاه محسوب می شود و بدترین شرط‌بندی زیدان هم به حساب می آید. 
لوکا یوویچ
زیدان می خواست مهاجم صربستانی را پس از یک فصل درخشان در اینتراخت فرانکفورت در تیم خود داشته باشد به همین خاطر مادرید برای این بازیکن ۶۳ میلیون یورو پرداخت. یوویج فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست داد و شرایطش به شکلی بود که نمی توانست در ترکیب قرار بگیرد. او تازگی به فرانکفورت برگشته است.
تئو ارناندز
باشگاه رئال مادرید برای بازیکنی که در اتلتیکومادرید متولد شده بود ۲۴ میلیون یورو هزینه کرد تا تنها یک فصل در اختیارش داشته باشد. عملکرد ارناندس، زیدان را راضی نکرد و این بازیکن مادرید را ترک کرد. 
ادر میلیتائو
۵۰ میلیون یورویی که رئال مادرید برای بازیکن برزیلی پورتو هزینه کرد با توجه به عملکردی که با سفیدپوشان داشت به نظر عجیب می آمد. زمانی که میلیتائو راضی کننده ظاهر نشد صحبت از فروش این بازیکن شد. این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکن برزیلی هنوز دو فصل هم برای مادرید بازی نکرده است.
دنی سبایوس
بازیکنی که از رئال بتیس به مادرید پیوست زیدان را راضی نکرد. سبایوس در فصل ۱۸-۲۰۱۷ با قراردادی به ارزش ۱۶.۵ میلیون به مادرید رفت و هرگز نتوانست اعتمادها را به خود جلب کند. او اکنون قرضی در آرسنال بازی می کند.
کد مطلب: 143316
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *