۰
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۸
با حضور جمعی از قطعه سازان؛

افتتاح نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن

نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن امروز با حضور جمعی از قطعه سازان کشور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کارخانه بهمن موتور افتتاح شد
افتتاح نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن

نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن امروز با حضور جمعی از قطعه سازان کشور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کارخانه بهمن موتور افتتاح شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن به منظور توسعه زنجیره تامین قطعات خودروهای سواری و تجاری امروز افتتاح شد. در مراسم افتتاحیه که طیف گسترده ای از قطعات محصولات بهمن در آن به نمایش درآمده است، دبیر انجمن خودروسازان، مدیرعامل گروه بهمن و شرکت های تابعه، مدیران شرکت های خودروسازی و قطعه سازی کشور و... حضور داشتند.
این نمایشگاه از ساعت 10 الی 16 روز پنجم لغایت هشتم بهمن ماه برگزار می شود و سازندگان در جهت بومی سازی قطعات خودروهای این هلدینگ که در حال حاضر در کشور تولید نمی شود، می توانند جهت کسب جزئیات به محل نمایشگاه واقع در کیلومتر 16 بزرگراه فتح، کارخانه بهمن موتور مراجعه کنند.
شایان ذکر است پروژه درحال اجرا توسط گروه بهمن در فاز نخست، شامل قطعات مورد نیاز خودروهای شیلر، دیگنیتی و فیدلیتی است. از این‌رو قطعات و تجهیزات برقی و الکترونیکی، قوای محرکه، تزئینی، پلیمری و ایمنی و عملکردی خودروهای مذکور در این نمایشگاه به‌رویت بازدیدکنندگان خواهد رسید.
گروه بهمن به‌دنبال استراتژی کاهش ارزبری و استفاده از منابع داخلی، افزایش عمق داخلی‌سازی خودروهای تجاری و سواری تولیدی را در برنامه‌های خود دارد. درحال‌ حاضر خودرو شیلر با عمق داخلی‌سازی 56.3 درصد بیشترین میزان خودکفایی درمحصولات تولیدی را به ‌خود اختصاص داده که با توجه به‌ تعریف پروژه‌های جدید، میزان داخلی‌سازی محصولات سواری و تجاری تا پایان سال افزایش خواهد یافت.
کد مطلب: 143752
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *