۰
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۹
رئیس سازمان آتش نشانی کاشان:

مهار آتش‌سوزی شرکت لنت کاشان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش سوزی گسترده در شرکت لنت واقع در شهرک صنعتی راوند، با حضور به موقع نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی مهار شد.
مهار آتش‌سوزی شرکت لنت کاشان
 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش سوزی گسترده در شرکت لنت واقع در شهرک صنعتی راوند، با حضور به موقع  نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی مهار شد.
محمدعلی پیراسته در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی شرکت لنت ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه_۱۵بهمن) به سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش شد که با توجه به حجم حادثه، آتش نشانان از چهار ایستگاه شماره ۱,۲,۳ و ۴ آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این عملیات ۲۷ مامور آتش نشان همراه با شش دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش نشانی و دو خودروی تانکر آبرسان و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند و ماموران آتش نشانی شهرک صنعتی راوند نیز فراخوانده شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: آتش سوزی از دو سوله مسقف شرکت که محل انبار مواد اولیه شرکت بود آغاز شد که آتش نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی محل، آتش را خاموش کرده و قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر یا سرایت به سوله ها و شرکت های مجاور آن را مهار و خاموش کردند.
پیراسته گفت: این حادثه تابه حال هفت مصدوم داشته که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و یا در محل سرپایی درمان شدند ولی کماکان عملیات تا ایمن سازی کامل محل در حال انجام است.
وی افزود: علت وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است و از همه متصدیان واحدهای صنعتی درخواست داریم با رعایت استانداردها و ضوابط ایمنی از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری کنند و هرگونه حادثه را در اولین فرصت به شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی اطلاع دهند.
کد مطلب: 144345
برچسب ها: آتش‌سوزی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *