۰
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵

فردا، آخرین مهلت متقاضیان وام ودیعه مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان وام ودیعه مسکن تا پایان ساعت اداری فردا برای تکمیل مدارک از جمله اخذ کد رهیگیر و ثبت اسناد فرصت دارند در غیر این صورت از دریافت وام جا می‌مانند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان وام ودیعه مسکن تا پایان ساعت اداری فردا برای تکمیل مدارک از جمله اخذ کد رهیگیر و ثبت اسناد فرصت دارند در غیر این صورت از دریافت وام جا می‌مانند.
خلیل محبت خواه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین مهلت تکمیل مدارک برای اخذ تسهیلات ودیعه مسکن اظهار داشت: متقاضیان وام ودیعه مسکن که مراحل ثبت نام، استعلام و احراز شرایط را پشت سر گذاشته‌اند تا فردا برای تکمیل مدارک خود فرصت دارند. 
وی ادامه داد: متقضیان تا پایان ساعت کاری فردا باید نسبت به ثبت اسناد و کد رهگیری اقدام کنند که از این رو ۸ هزار پیامک برای یادآوری این موضوع به متقاضیان ارسال کرده‌ایم. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: متقاضیان طرح ودیعه مسکن در صورتی که فاقد ملک مسکونی از ابتدای سال ۸۴ هستند حداکثر تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه یعنی فردا فرصت دارند که با مراجعه به سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور مراجعه و نسبت به اخذ استعلام مالکیت شخصی اقدام کنند و بعد از آن جهت بررسی به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تحویل دهند. 
محبت خواه گفت: درصورت عدم ارایه پاسخ استعلام تا فرصت اعلام شده، افراد مشمول دریافت وام ودیعه مسکن نخواهند شد. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: همچنین متقاضیان تا پایان ساعت کاری فردا با مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک استان تهران باید نسبت به اخذ فسخ یا اقاله کد رهگیری اقدام کنند و پاسخ استعلام را به اداره راه و شهرسازی استان تهرات تحویل دهند در غیر این صورت مشمول دریافت وام نمی شوند.         
 به گزارش ایلنا، پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن برای تهران ۵۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها به ترتیب ۳۰ تا ۱۵ میلیون تومان به ازای هر خانوار مستاجر واجد شرایط است.
همچنین کسانیکه فرم ج قرمز داشتند و هم‌اکنون فاقد مالکیت هستند مصوب شد بتوانند تسهیلات وام ودیعه اجاره را دریافت کنند. برای متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن که اجاره آن‌ها به صورت دستی و بدون حضور در بنگاه مبادله شده، مشاورین املاک موظف هستند با دریافت حداکثر ۲۵۰ هزار تومان بدون نیاز به دریافت ارزش افزوده و با حضور موجر و مستاجر نسبت به ثبت اجاره‌نامه و اخذ کد رهگیری اقدام کنند. این مبلغ برای اجاره نامه‌هایی که در بنگاه ثبت شده اما کد رهگیری ندارند هزینه ثابتی معادل ۱۰۰ هزار تومان است و الزامی برای حضور موجر در بنگاه نخواهد بود.
با آغاز به کار پرداخت وام ودیعه مسکن حدود ۹۲۰ هزار نفر ثبت نام کردند که ۸۲۸ هزار نفر حائزشرایط شناخته شدند و در حال طی مراحل دریافت وام هستند. 
کد مطلب: 144777
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *