; ?>; ?> قدرت قرآن را به رخ دشمنان بکشيم - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۳
نماينده ولي فقيه:

قدرت قرآن را به رخ دشمنان بکشيم

نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:باید قدرت قرآن را به رخ جهانیان و دشمنان اسلام و قرآن بکشیم و این توان و ظرفیت وجود دارد و ما می توانیم .

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در مراسم تجلیل از رسانه های فعال در بیست و نهمین مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه قرآن قدرت بی نظیر و یکی از نعمت های الهی است افزود:دشمنان از آخرین حربه خود یعنی تحریم اقتصادی علیه انقلاب اسلامی استفاده کردند که مطمئنا نمی تواند بن بستی را در برابر این انقلاب ایجاد کند .
وی گفت:دشمنان ما فکر می کنند قدرتمند هستند و به خیال خود از قدرت فوق العاده ای برخورداند در حالی که قدرت اقتصادی انها فروپاشید و قدرت نظامی آنها نیز حنای بی رنگ و بی خاصیتی شده و درمجموع توان انها پوچ و هیچ است چون ایمان و اعتقاد به خدای متعال ، قیامت ، معادو قرآن ندارند .
حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه در مقابل ، ابزارهای قدرتمندی داریم که یکی از آنها قرآن ومکتب اسلام است ، افزود : کشورهای غربی و همه دستگاههای اطلاع رسانی انها حدود ۴۰۰ سال کار کردند که دین را افیون ملت ها و عامل تخریب آنها بنمایانند اما امام راحل با ایمان و اعتقاد صد در صد گفت:اسلام قدرت بی نظیر است و همه بساط ۳۰۰ تا ۴۰۰ ساله کشورهای غربی را خراب کرده است .
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:غربیها می گفتند دنیا دو بلوک شرق و غرب است و هیچ کشوری بدون وابستگی به این دو نمی تواند زندگی کند و این موضوع را جا انداخته بودند و دنیا هم ان را باور کرده بود اما امام شعار نه شرقی ،نه غربی جمهوری اسلامی را مطرح کرد و در مقام عمل ثابت کرد و قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که می توان با تکیه بر مکتب اسلام و قرآن کشور ، ملت و حتی جهان را بدون وابستگی به شرق و غرب اداره کرد .
وی به برخی از فرمایشات و تعابیر قرآنی مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد : قرآن ، قدرت بی نظیری است و دشمنان هم این موضوع را فهمیدند و ما باید از این قدرت استفاده کنیم .
خبرنگاران و مدیران رسانه های فعال در بیست ونهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در سالن همایش هتل ارم معرفی و با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند .
کد مطلب: 1452
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *