۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رونمایی بهترین آثار قرآنی از افتخارات نمایشگاه قرآن است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از دو اثر فاخر قرآنی گفت: هر سال در نمایشگاه قرآن بهترین آثار قرآنی رونمایی می شود كه این رونمایی ها از افتخارات نمایشگاه قرآن است.
رونمایی بهترین آثار قرآنی از افتخارات نمایشگاه قرآن است
'سید محمد حسینی' عصر دوشنبه در مراسم رونمایی از كتاب 'شناخت نامه قرآن' تالیف آیت الله 'محمد محمدی ری شهری' و 'تفسیر هدی' نوشته آیت الله 'عبدالنبی نمازی' ضمن قدردانی از این دو پژوهشگر قرآنی افزود: وظیفه ما معرفی كتاب های ارزنده برای جامعه و علاقه مندان به قرآن است و نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای حضور پژوهشگران و محققان علوم قرآنی می باشد كه همه ساله شاهد رونمایی از بهترین آثار قرآنی در این نمایشگاه هستیم.

وی به رونمایی از كتاب های قرآنی در سال های گذشته اشاره كرد و گفت: سال گذشته نیز شاهد رونمایی از ترجمه قرآن 'غلامعلی حداد عادل' و نرم افزار تفسیر حجت الاسلام 'محسن قرائتی' در نمایشگاه قرآن بودیم.

در ابتدای این مراسم رییس بیستمین نمایشگاه قرآن طی سخنانی تفسیر آیت الله نمازی را یك تفسیری حكیم دانست و افزود: اگرچه امروز سه جلد از این تفسیر رونمایی می شود ولی امیدواریم روزی فرا رسد كه ۵۰ جلد این كتاب را یكجا رونمایی كنیم.

وی همچنین شناخت نامه قرآن ری شهری را كتابی توصیف كرد كه از نظر تنظیم و تبویب بی نظیر و بی بدیل است.

در ادامه این مراسم با حضور 'سیدمحمد حسینی'، حجت الاسلام 'حمیدرضا ارباب سلیمانی' رییس ستاد عالی كانون های فرهنگی هنری مساجد، حجت الاسلام 'حمید محمدی' رییس بیستمین نمایشگاه قرآن و برخی شخصیت های قرآنی از این دو اثر فاخر قرآنی رونمایی شد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن تا ۲۴ مرداد همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی برگزار است.
کد مطلب: 1299
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *