۰
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۳

کمک نظامی به غزه افتخار است

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افتخار می کنیم از ملت فلسطین و حماس دفاع می‌کنیم و افتخار ما این است که کمک مادی و نظامی به مردم غزه داشتیم.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در اعتراض به حمالت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه در حیاط بهارستان راهپیمایی کردند، گفت: راهپیمایی امروز نمایندگان به معنای حمایت از مردم مظلوم و شجاع فلسطین است.
وی در ادامه افزود: ما نمایندگان با این راهپیمایی اعلام می کنیم در سخت‌ترین شرایط کنار ملت فلسطین هستیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرف‌های زیادی در خصوص انگیزه رژیم صهیونیستی برای حلمه به مردم است گفت:‌ یک نقطه مشترک همه تحلیل‌ها و نظرات این است که این رژیم یک اشتباه استراتژیک را انجام داده و وارد این جنگ شده است.
وی تصریح کرد‌: رژیم صهیونیستی می‌خواست بعد از انزوا در منطقه از این فضا خارج شود و با ضربه به حماس و مردم فلسطین آنچه حاصل شد گرفتاری این رژیم بود.
لاریجانی اظهار داشت: نیروهای مجاهد فلسطینی و حماس فکر و راه امام حسین(ع) را طلیعه خود قرار دادند و از رفتار ملت ایران پند گرفتند و با سلاح‌های خود رژیم صهیونیستی را از خواب بیدار کردند.
وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی با این پاسخ‌ها به سراشیبی سقوط می‌رود و دچار یک خسران جدی می‌شود.
نماینده مردم قم با بیان اینکه افتخار می‌کنیم از ملت فلسطین و حماس دفاع کردیم و در سخت‌ترین شرایط به ملت فلسطین کمک می‌‌کنیم گفت: افتخار می‌کنیم این کمک ما هم جنبه مادی و هم جنبه نظامی داشت.
وی خطاب به کشورهای عربی که نگران ملت فلسطین هستند گفت: آنها باید تکانی بخورند و کمک واقعی بدهند. ملت فلسطین نیازی به سخنرانی و نشست ندارند بلکه نیاز به حمایت جدی دارد.
لاریجانی اظهار داشت: اگر کشورها می‌‌خواهند در این موضوع سرافراز باشند باید به ملت فلسطین کمک نظامی کنند.
وی در پایان افزود: ما آمادگی داریم در کنار ملت فلسطین و مردم غزه با رژیم صهیونیستی مقابله کنیم.
در راهپیمایی نمایندگان شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سر داده شد.
کد مطلب: 14537
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *