۰
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۸

سرمایه انسانی از تجهیزات ارزشمندتر است

دکتر علی خنیفر در سخنرانی به مناسبت اختتامیه مسابقات فوتبالِ جامِ شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هدف از برگزاری مراسمات، گرامی و پاسداشت شهدای یاد انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم است. با گرامیداشتِ چنین دهه‌ای می‌خواهیم ارزش‌ها پابرجا و استوار باشند.
سرمایه انسانی از تجهیزات ارزشمندتر است
دکتر علی خنیفر در سخنرانی به مناسبت اختتامیه مسابقات فوتبالِ جامِ شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هدف از برگزاری مراسمات، گرامی و پاسداشت شهدای یاد انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم است. با گرامیداشتِ چنین دهه‌ای می‌خواهیم ارزش‌ها پابرجا و استوار باشند.
خنیفر با بیان اینکه دو ارزشی که باید همیشه حافظ آن باشیم بیداری و بصیرت است و افزود: ستون اصلی ولایت فقیه است و همانگونه که انقلاب با ولایت فقیه شروع و همواره مردم پشتیبانِ ولایت فقیه بودند و هستند تا این انقلاب به ولی عصر (عج) تحویل داده شود.

خنیفر تاکید کرد که نقش کارکنانِ ما در بیداری و بصیرت‌ همیشه پررنگ است.

وی به دومین ارزشِ مهم و مقدس پرداخت و توضیح داد: دومین ارزشی که لازم است همواره نسبت به آن تاکید کنیم عزت، اعتماد به نفس و خودکفایی است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: کارشناسانِ غربی خواستند بعد از انقلاب اسلامیِ سال ۵۷ لوله سازی اهواز را رها کنند تا این شرکت زمین‌گیر شود اما دیدیم که این شرکت سرپا بود و همچنان سراپا خواهد ماند. و جا دارد در آن زمان از تلاش‌های پیشینیان و بازنشستگان تجلیل و تشکر کنم.

دکتر خنیفر افزود: در دفاع مقدس نیز روی پای خودمان ایستادیم و متحد بودیم. اکنون نیز در شرایط تحریم هستیم و شما کارکنان نقش بزرگی انجام دادید و کل کشور از رهبر عزیزمان تا باقی مسئولان، قدردانِ زحمت کارکنان بودند. هیچ شرکتی حاضر به ریسک و ورود به این پروژه نبود ولی ما با جدیت و برای خدمتگزاری به نظام مقدس این پروژه را شروع کنیم چون پروژه‌ی گوره جاسک برای کشورمان استراتژیک و حیاتی است.

وی به نقش مدیران پرداخت و گفت: مطمنا اگر مدیران مردمی باشند می‌توانند در تثبیت نظام کمک کنند و مدیر باید خادمِ کارکنان باشد تا کارکنان بتوانند به اهداف شرکت متمرکز شوند. اگر مدیر به کارکنان خدمت کرد، کارکنان نیز در مقابل قدردان خواهند بود.

دکتر خنیفر یاداور شد: فراموش نمی‌کنیم که همیشه کارگران حامی انقلاب اسلامی بودند. هر وقت انقلاب در بحرانی قرار می‌گیرد همین مردم و کارکنان هستند که جلودار هستند و ما مدیران باید رضایت آنها را جلب کنیم. اگر رضایت باشد وفاداری بیشتر می شود و کارکنان احساس می‌کنند که انقلاب به فکرشان است. اما اگر مدیر اینچنین نباشد قطعا تبعاتی خواهد داشت و نارضایتی ایجاد می‌شود و مدیرِ ناکارآمد خیانت می‌کند به اهداف نظام و نهایتا کشور متضرر می‌شود.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز به مسابقات فوتبال به مناسبت دهه فجر پرداخت و گفت: زمانی لوله سازی اهواز نقش موثری در ورزش اهواز و استان خصوصا در فوتبال داشت.

وی افزود: مهمترین دارایی هر سازمان نیروی انسانی است. سرمایه انسانی از تجهیزات هم ارزشمندتر و در اولویت است.

دکتر خنیفر تاکید کرد: باید برای ورزشِ کارکنان و خانواده‌ها برنامه ریزی کنیم. به کارکنان و فرزندانشان که برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند حتما حمایت ویژه می‌کنیم.

دکتر خنیفر گفت: فوتبال در ایجاد همدلی و انسجام اجتماعی بسیار نقش مهمی دارد. تمام اعضای تیم با کارِ جمعی و همکاری و همدلی به نتیجه می‌رسند. اگر تنها یک نفر، کار خطا و اشتباهی کند، کل تیم ضرر می‌بینند. کار در شرکت تولیدی نیز اینچنین است و لازمه‌ی موفقیت، همدلی و اعتقاد به کارِ جمعی است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز افزود: جام جهانی بزرگترین رویداد جهانی است که نشان می‌دهد فوتبال چه نقش موثری در ایجاد همدلی و نزدیکی مردم دارد و نماد یک کار اجتماعی است. فوتبال نقش بسزایی در تقویت روحیه‌ی کار گروهی دارد و باعث می شود این فرهنگ در کارکنان نیز ایجاد شود.

دکتر خنیفر گفت: نقل مشترک و معروفی در جهان است که می گوید "عقل سالم در بدن سالم است". ما نیز تصمیم جدی داریم برای حمایت از ورزش و نشاط بین کارکنان و خانواده‌ی آنها.
کد مطلب: 147328
برچسب ها: لوله سازی اهواز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *