۰
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۳
صادق درودگر:

قرار است شستا از فوتبال نزول‌خواری کند؟!

رئیس سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید شستا بیشتر از ۲۲ میلیارد تومان از این فدراسیون دریافت کرده است.
قرار است شستا از فوتبال نزول‌خواری کند؟!
رئیس سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید شستا بیشتر از ۲۲ میلیارد تومان از این فدراسیون دریافت کرده است.
صادق درودگر، مدیر باسابقه فوتبال ایران و مدیر سابق بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مالکیت شستا بر ۶ دانگ ساختمان فدراسیون فوتبال و ۳ دانگ ساختمان پرسپولیس در ازای طلب دو میلیون یورویی به این فدراسیون گفت: این سوء رفتار مدیریتی است. همه ما در یک کشتی هستیم. شستا، فدراسیون فوتبال، وزارت رفاه، وزارت ورزش، مجلس، صداوسیما و رسانه ها در یک کشتی هستیم و نباید کشتی خودمان را سوراخ کنیم. شستا ۲۲ میلیون تومان ارز خریداری کرده که معادل دو میلیون یورو است. قرار بود این مبلغ از محل منابع فدراسیون فوتبال در فیفا پرداخت شود.
وی درباره اینکه آیا در قرارداد قید شده که بدهی شستا از طریق منابع ایران در فیفا پرداخت خواهد شد اظهار کرد: قراردادی وجود ندارد. مصوبه ستاد مقابله با تحریم با امضای معاون اول رئیس جمهور در اختیار ما است. پرداخت نشدن منابع از سوی فیفا به علت تحریم ارزی ظالمانه مشکل فدراسیون فوتبال نیست. آقایان به علت ترس بابت از دست دادن صندلی‌های خود، مشکلات را گردن یک نفر دیگر می‌اندازند.
رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شستا بیشتر از ۲۲ میلیارد تومان از این فدراسیون دریافت کرده است گفت: مگر قرار است شستا از فوتبال نزول‌خواری کند؟ فدراسیون فوتبال دو میلیون یورو را پرداخت کرده است. مگر این فدراسیون باعث کاهش قیمت پول ملی شده است؟ اتفاقا مجموعه شرایط اقتصادی کشور مسبب افزایش قیمت ارز و کاهش پول ملی است اما الان فدراسیون فوتبال باید جواب دهد؟ شما مگر این پول را به شخص خاصی پرداختید کردید؟ این پول صرف فوتبال کشور شد اما چرا مانند جنایتکارها محل ساختمان فدراسیون را مالک شدید؟
درودگر ادامه داد: حتی طلبکارها هم منزل مسکونی بدهکار را مالک نمی‌شوند. این کار حرام است و زشت است. آن‌ها سه دانگ ساختمان پرسپولیس را مالک شده‌اند. الان پرچم پیروزی را مقابل مردم بالا برده‌اید؟ این ساختمان‌ها برای طرفداران فوتبال است.
رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه پیش از این قرار بود شستا در ازای این مبلغ، اسپانسر فدراسیون و سازمان لیگ شود گفت: قرار بود اسپانسر شوند. ما قرارداد را هم نوشیدیم. تمام اسناد و مدارک، فیلم‌ها و عکس‌ها را در یک برنامه تلویزیونی منتشر خواهم کرد. خیالتان راحت باشد. اگر فدراسیون به وظیفه خود عمل نکند، من به وظیفه خودم عمل می‌کنم.
درودگر تاکید کرد: ما پیش‌نویس قرارداد را هم امضاء کردیم اما تاج برای جلسه فیفا و AFC به خارج از ایران رفت و در همین حین یکی، دو رسانه سیاسی و یک نماینده مجلس به شستا حمله کردند که چرا حقوق کارگرها را می‌خورید؟ فکر می‌کردند قرار است این پول به حساب اسرائیل برود. نمی دانستند که این پول صرف فوتبال کشور شده است و در نهایت شستا ترسید و عقب‌نشینی کرد و برای حفظ صندلی خود این ماجرا را راه انداختند.
کد مطلب: 149495
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *