۰
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۱

دادگستری؛ مسئول تعیین قیمت لبنیات

دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان فرآورده های لبنی ضمن بیان جزئیات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار کشور در رابطه با تعیین قیمت ۵۸ محصول لبنی گفت: بر اساس وعده مسئولان مربوطه قرار است تا پایان وقت اداری چهارشنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت محصولات لبنی را تعیین و به صورت رسمی ابلاغ کند.
رضا باکری در خصوص جزئیات جلسه عصر امروز سه شنبه ستاد تنظیم بازار کشور اظهار داشت: جلسه امروز ستاد تنظیم بازار کشور با حضور وزیر دادگستری، معاونین وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد ، وزیر کشور و جمعی دیگری از مسئولان در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت بر گزار شد.
وی با بیان اینکه بر اساس وعده مسئولان در جلسه مذکور قرار شد مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت تا پایان وقت اداری فردا چهارشنبه قیمت ۵۸ محصول لبنی را تعیین و به صورت رسمی اعلام نماید، گفت: بر این اساس قیمت های ابلاغی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط کارخانجات تولید فرآورده های لبنی به عنوان قیمت های تکلیفی تلقی شده و لازم الاجرا خواهد بود.
وزارت دادگستری مسئول تعیین قیمت لبنیات شد
دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان فرآورده های لبنی عنوان کرد: با توجه به اینکه تولید کنندگان محصولات لبنی نسبت به تعیین قیمت محصولاتشان توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان معترض هستند در این جلسه به وزیر دادگستری پیشنهاد کردیم که با انجام حسابرسی دولتی از کارخانجات بزرگ تولید فرآورده لبنی بهای تمام شده تولید محصولات لبنی را محاسبه و شفاف سازی کرده تا قیمت های جدید بر مبنای آن لحاظ شود.
باکری اضافه کرد: خوشبختانه وزیر دادگستری با این پیشنهاد انجمن موافقت کرد و قرار شد ظرف یک ماه آینده سازمان حسابرسی دولتی که زیر نظر وزارت دادگستری است با انجام حسابرسی از دفاتر کارخانجات بزرگ تولید فرآورده های لبنی بهای تمام شده محصولات لبنی را محاسبه نموده تا قیمت نهایی لبنیات بر مبنای آن تعیین شود.
وی تصریح کرد: بر این اساس گزارش سازمان حسابرسی دولتی از کارخانجات بزرگ تولید فرآورده های لبنی درباره بهای تمام شده لبنیات از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین کارخانجات صنایع لبنی لازم الاجرا خواهد بود.
کد مطلب: 14965
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *