۰
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۱

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مشهد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از عملیات تیم‌های مرکز عملیات ویژه و کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر در مشهد خبر داد.
کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مشهد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از عملیات تیم‌های مرکز عملیات ویژه و کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر در مشهد خبر داد.
سرهنگ مهدی سلمانیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: نیروهای مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حلقه اتصال قاچاق دو محموله مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور به مشهد دست یافتند.
وی ادامه داد: مأموران انتظامی در مرحله اول این عملیات در کیلومتر ۲۵ محور مشهد - باغچه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در اقدامی غافلگیرانه توقیف و با دستگیری سه سوداگر مرگ ۱۰۰ کیلوگرم مواد افیونی کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی تصریح کرد: نیروهای مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در مرحله نهایی این عملیات، دومین حلقه این قاچاق مواد مخدر را به طور همزمان در شهرستان زاهدان و با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان ردزنی و خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را توقیف کردند.
وی اضافه کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودروی سواری ۱۱۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند. جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.
کشف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد 
سرهنگ عباس صارمی‌ساداتی، فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به کشف تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد، گفت: تیم دایره تجسس کلانتری ۴۳ معراج در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از نصب و استفاده غیر مجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال دست یافتند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پلیس پس از تحقیقات میدانی  انبار مورد نظر را در محدوده  بولوار توس شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شد.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در این عملیات مأموران در بازرسی از محل ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش تقریبی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند. در این رابطه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
کد مطلب: 149707
برچسب ها: مواد مخدر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *