۰
يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

توزیع ۳۸۰۰ تن کالای اساسی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدا سال جاری تاکنون در قالب طرح تنظیم بازار سه هزار و ۸۰۰ تن کالا شامل برنج، روغن، گوشت و شکر در این استان توزیع شده است.
توزیع ۳۸۰۰ تن کالای اساسی
 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدا سال جاری تاکنون در قالب طرح تنظیم بازار سه هزار و ۸۰۰ تن کالا شامل برنج، روغن، گوشت و شکر در این استان توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، ابوالقاسم محمدزاده روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این کالاها در راستای متعادل‌سازی بازار و با قیمت مصوب در استان توزیع شده است.
وی بیان کرد: برهمین اساس یک‌هزار و ۷۰۰ تن برنج با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰  تومان، ۲ هزار تن شکر با قیمت هر کیلو هشت‌هزار و ۷۰۰، گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلو ۸۰ هزار تومان و گوشت مرغ نیز با قیمت مصوب توزیع شد.
محمدزاده ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزام رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توزیع کالاهای اساسی بیشتر از طریق فروشگاه‌های منتخب، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و بخشی نیز از طریق مراکز خیریه توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: نشست‌های کارگروه تنظیم بازار استان بصورت مستمر در حال برگزاری و پی‌گیری موضوع‌ مرتبط با جذب و توزیع کالای اساسی بر اساس برنامه‌های ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور است.
محمدزاده گفت: در نشست‌های کارگروه‌های تنظیم بازار سعی بر این است تا بتوان بخشی از نیاز مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان را با قیمت مناسب تامین کرد.
کد مطلب: 151449
برچسب ها: کالای اساسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *