۰
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۵

سرقت از تیم ملی نوجوانان دختر ایران

یک دزد مسلح با ورود به هتل محل اقامت بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر ایران در سریلانکا ۱۷۰۰ دلار از دارایی‌های آنان را به سرقت برد.
هما خدایاری، سرپرست تیم فوتبال زیر ۱۶ سال بانوان ایران، به خبرگزاری ایسنا گفته است: «ساعت ۳ بامداد روز چهارشنبه مربی دروازه‌بانان ما متوجه شد که یک دزد با چاقو بالای سرش ایستاده است. او که به کلی وحشت کرده بود آن دزد را دنبال کرد ولی متاسفانه دزد موفق شد به راحتی فرار کند. ما هم برای اینکه مطمئن شویم به اتاق‌های دیگر بچه‌ها نرفته است، تمام اتاق‌ها را گشتیم و از ترس تا صبح نتوانستیم پلک روی هم بگذاریم.»
به گفته خانم خدایاری این سرقت به مسئولان فدراسیون فوتبال سریلانکا اطلاع داده شده اما به درخواست تیم ایران برای تغییر هتل محل اقامتشان ترتیب اثری داده نشده است. او اضافه کرده که در حال حاضر سه مأمور پلیس در هتل مستقر شده‌اند اما با این همه وضعیت نامناسب امنیتی هتل از جمله بسته‌ نشدن کامل پنجره‌ها باعث ایجاد ترس و استرس فراوانی در میان بازیکنان شده است.
تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ بانوان ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا به سریلانکا سفر کرده و در سومین دیدار در مرحله اول این بازی‌ها جمعه به مصاف تیم میزبان می‌رود.
کد مطلب: 15146
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *