۰
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۵
منافی:

باید آرامش پرسپولیس حفظ شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید آرامش تیم تا رسیدن به قهرمانی پنجم حفظ شود.
باید آرامش پرسپولیس حفظ شود
 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید آرامش تیم تا رسیدن به قهرمانی پنجم حفظ شود.
جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد وضعیت پرسپولیس در لیگ بیستم و شانس این تیم برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی اظهار داشت: پرسپولیس تا الان امتیازات خوبی جمع‌آوری کرده است و مهمترین عاملی که ما را به کسب پنجمین قهرمانی متوالی امیدوار می کند، عملکرد فنی این تیم است.
وی افزود: پرسپولیس در ایران و حتی می‌شود گفت که آسیا بالاترین سطح فوتبال را ارائه می‌دهد و به همین خاطر است که این تیم به مدعی اصلی قهرمانی در این ایران و آسیا تبدیل شده است. هواداران به این تیم امیدوار باشند چرا که همین پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دلایل موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر اضافه کرد: برانکو بذر قهرمانی را کاشته و تا چندسال می‌توانیم از بذری که او کاشته برداشت کنیم و قهرمانی‌ها را درو کنیم. از طرفی حفظ شاکله تیم، موضوع دیگری است که باعث شده تا این تیم موفق شود. شاکله اصلی تیم در سال‌های اخیر حفظ شده و  و در نقاطی هم که لازم بود تقویت به بهترین شکل صورت گرفته است و همین مسائل موجب شده تا تیم موفق شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی در ماه های اخیر تاثیری در موفقیت تیم دارد یا خیر، تصریح کرد: مشکلات همیشه وجود داشته اما یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم آرامش آن بوده است. تا می‌توانیم باید این آرامش را حفظ کنیم تا مشکلی در روند موفقیت تیم ایجاد نشود.
پیشکسوت سرخپوشان در مورد اینکه آیا تیم می‌تواند به هدفش که قهرمانی پنجم است برسد، تصریح کرد: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و البته سپاهان هم پا به پای تیم پیش می آید. اگر اتفاق خاص و غیر فوتبالی رخ ندهد پرسپولیس قهرمان خواهد شد.
وی در مورد مشکل باشگاه در تمدید قرارداد با چند بازیکن اضافه کرد: مدیریت باشگاه باید تدابیری بیاندیشد که قبل از پایان یافتن قرارداد، بازیکن تمدید کرده باشد تا این مشکلات پیش نیاید. الان باید قبول کنیم که تیم های عربی با خرج هنگفت می توانند بازیکنان را ببرند اما باشگاه باید قرارداد آنها را تمدید کند تا در صورت جدایی مبلغی به باشگاه هم برسد نه اینکه بازیکن برود و باشگاه علاوه بر تضعیف، ضرر مالی هم کند.
کد مطلب: 151533
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *