۰
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴

خروج بوشهر از وضعیت قرمز

فرمانده انتظامی استان بوشهر مشارکت مردم در اجرای طرح ممنوعیت تردد مقابله با کرونا را خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم قانون را رعایت کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر مشارکت مردم در اجرای طرح ممنوعیت تردد مقابله با کرونا را خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم قانون را رعایت کردند.
به گزارش ایسنا، سرهنگ حیدر سوسنی با اشاره به جزئیات محدودیت‌های اعمال شده عنوان کرد: از ساعت ۱۲ دوازدهم خردادماه، طرح محدودیت تردد به استان‌ها همزمان با سراسر کشور، در ورودی های استان بوشهر هم اجرا شد.
وی افزود: این طرح برابر دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا و به منظور حفظ سلامتی مردم اجرا شد که از بروز پیک پنجم بیماری کرونا جلوگیری شود.
فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ا آنجایی که استان بوشهر از شمال با استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد، از شرق با فارس و از جنوب با هرمزگان همسایه است از این رو کنترل ورودی همه شهرستان‌ها یک ضرورت بود.
سرهنگ سوسنی با بیان اینکه ورودی و خروجی به استان به صورت دقیق کنترل می شود، ادامه داد: تعداد ۱۰ ایست بازرسی در همه شهرستان‌ها فعال است تا از ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه بوشهر از وضعیت قرمز خارج شده است، اظهار کرد: مبلغ جریمه خودروهای متخلف ۵۰۰ هزار تومان است. 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه طرح محدودیت تردد تا ساعت ۱۲ هفدهم خرداد ادامه دارد، تصریح کرد: بیشتر خودروهایی که با پلاک غیر بومی وارد شهرها شده اند، مربوط به ساکنان استان است. 
کد مطلب: 151919
برچسب ها: کرونا بوشهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *