۰
شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۳

اجرای تفاهم نامه سپاهان و زنیت

سفر هیئت عالی رتبه باشگاه زنیت به اصفهان و دیدار با مسئولان باشگاه سپاهان تفاهم نامه بین دو باشگاه را وارد فاز اجرایی کرد.
اجرای تفاهم نامه سپاهان و زنیت
 سفر هیئت عالی رتبه باشگاه زنیت به اصفهان و دیدار با مسئولان باشگاه سپاهان تفاهم نامه بین دو باشگاه را وارد فاز اجرایی کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، شب گذشته (چهارم تیرماه)  محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جلسه پایانی تفاهم نامه باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ گفت: حدود ۷۰ روز پیش تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ از طریق وبینار به امضاء رسید، این‌تفاهم نامه به عنوان اولین قدم در گسترش ارتباطات بین المللی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و یکی از باشگاه‌های معتبر جهان سازماندهی و اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه در این تفاهم‌نامه گسترش ارتباط بین المللی باشگاه مد نظر است، ادامه داد: برگزاری کلاس‌های مشترک دانش‌افزایی مربیگری، برگزاری تورنمنت‌های دوستانه فوتبال در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای آقایان و ، ایجاد کمپ‌های مشترک در اصفهان و سنت پترزبورگ، برگزاری کارگاه آموزشی استعدادیابی، تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه مهندسی سازه‌های ورزشی، چمن‌های ورزشی، بازاریابی، پزشکی ورزشی، بخش IT از محورهای اصلی این تفاهم نامه هستند و تا سال ۲۰۲۴ سازمان یافته است.
ساکت افزود: هیئت عالی رتبه باشگاه زنیت از زیرساخت‌های باشگاه، ورزشگاه نقش‌جهان، سالن ۲۵ آبان، امکانات موجود در مجموعه باغ فردوس، آکادمی فوتبال پسران و بانوان همچنین بخش‌های مربوط به ریکاوری و بدنسازی تیم‌های مختلف باشگاه بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفتند و ملاقاتی با قدرت اله نوروزی - شهردار اصفهان داشتند و توپ امضا شده بازیکنان این باشگاه به شهردار اصفهان اهدا شد.
وی در پایان گفت: شروع این همکاری در قالب نقشه راهی است که تا سال ۲۰۲۴ زمان بندی شده است.
در ادامه این مراسم الکساندر مدمدوف، مدیرعامل باشگاه زنیت سنت پترزبورگ اظهار کرد: در این سه روز برنامه‌های خوبی در زمینه توسعه همکاری‌های فرهنگی و ورزشی داشتیم، از همه مهمتر ما موفق شدیم توافق‌هایی که قبلا به امضاء رسیده بود را وارد فاز اجرایی کنیم.
مدودف افزود: با ارتباط کاری دو طرفه که ایجاد شد توانستیم مسائل مربوط به نقشه راه تفاهم‌نامه را مطرح و نتیجه گیری کنیم.
وی ادامه داد: ما حالا می‌دانیم که چه کارهایی باید انجام دهیم، ما به توافق رسیدیم برای پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه یک کمیته مدیریتی ایجاد کنیم و اطمینان قلبی دارم این تفاهم نامه به خوبی اجرا خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه زنیت ادامه داد: ما همکاری‌های نزدیکی با هم خواهیم داشت تا بتوانیم بر اساس این تفاهم‌نامه به نتایج مفیدی دست پیدا کنیم.
مدودف خاطرنشان کرد: کارهای خیلی سخت و در عین حال خوبی در پیش روی ما است، در ماه سپتامبر ما منتظر حضور شما در سنت پترزبورگ هستیم.
وی در پایان گفت: از شما تشکر می‌کنم  و همه با هم به جلو حرکت می‌کنیم.
کد مطلب: 152823
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *