۰
دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶
مددی:

دیاباته امشب برمی‌گردد

مدیرعامل استقلال گفت: مشکلات مالی همواره در استقلال وجود داشته و استقلال در یک دهه اخیر همواره از این مشکلات مالی رنج برده است.
دیاباته امشب برمی‌گردد
مدیرعامل استقلال گفت: مشکلات مالی همواره در استقلال وجود داشته و استقلال در یک دهه اخیر همواره از این مشکلات مالی رنج برده است.
به گزارش ایسنا، احمد مددی عصر دوشنبه در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت این روزهای باشگاه استقلال اظهار کرد: مشکلات مالی همواره در استقلال وجود داشته و این مشکلات مربوط به امسال نیست و در یک دهه اخیر همواره از مشکلات مالی رنج برده است. با تغییراتی که در هیات مدیره صورت گرفت اعضای هیات مدیره هم قسم شدند تا مشکلات را به حداقل برسانند که اعلام می‌کنم این مشکلات موقت و زود گذر است و با تزریق منابع مالی این مشکلات هم به پایان می‌رسد.
او در پاسخ به این سوال چرا از مدیریت کنار نمی‌روید؟ گفت: صندلی باشگاه استقلال صندلی خدمت است و افتخار می‌کنم که در خدمت هواداران واقعی استقلال هستم. حساب و کتاب‌های باشگاه کاملا روشن است و به زودی اسناد مالی باشگاه را منتشر می‌کنم تا یک بار برای همیشه این مسائل مرتفع شود اما آن چیزی که مشخص است، این است که باشگاه دارای یک چارت سازمانی است و نظارت عالیه وجود دارد.
مدیرعامل استقلال اضافه کرد: ورودی و خروجی کاملا مشخص است و آن چیزی که در سال‌های گذشته بدیهی بوده این بوده که هزینه‌ها هیچ موقع با درآمدها هم‌خوانی نداشته و همیشه استقلال از این موضوع، نداشتن بودجه مناسب، سوء مدیریت و درست نبودن مدیریت هزینه ضربه خورده است. استقلال همیشه از این مشکلات رنج برده است و نشات گرفته از همین نگاه است که هیچ موقع درآمدها با هزینه‌ها هم‌خوانی نداشته و این باعث شده استقلال دچار چالش شود. ما اگر می‌خواهیم استقلالی سالم و شفاف داشته باشیم، باید بودجه مصوب داشته باشیم و بر این اساس اقدام کنیم و پای‌مان را به اندازه گلیم‌مان دراز کنیم.
او در رابطه با اختلاف با فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی مورد حمایت ما و اعضای هیات مدیره است و با ما قرارداد دارد. می‌دانم که او به قراردادش پایبند است، ما هم حمایت کاملی از او خواهیم داشت و مشکلات مالی تیم هم زود گذر است و به محض تامین مالی مطالبات را به اعضای تیم تزریق می‌کنیم تا با آرامش بیش‌تری مسابقات را دنبال کنند.
وی در پاسخ به سوالی درباره قرارداد مهدی قایدی و احتمال فروش این بازیکن گفت: قایدی با باشگاه قراداد دارد و در خدمت‌شان هستیم.
مددی درباره قرارداد مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی و ممنوعیت ورود مربی خارجی بیان کرد: ما هیچ موقع به این قانون بی‌احترامی نمی‌کنیم و با تدابیری که اندیشیده شده به هیچ عنوان به این قانون لطمه‌ای وارد نمی‌شود. قرارداد آقای پین را آماده کردیم و فرستادیم و منتظریم تا اصلاحاتش را انجام دهد و به ما برگرداند. مشکلی برای حضور او نداریم و اتفاقا استقبال می‌کنیم. حتما با شناخت مجیدی، او به ایران می‌آید و بار فنی تیم را بالا می‌برد.
از آن‌جایی که ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی تا پایان فصل پابرجاست و باشگاه‌ها حق ندارن از منابع ارزی خود قرارداد جدیدی منعقد کنند وی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه این مربی به صورت ارزی از جیب باشگاه خرج خواهد شد؟ تاکید کرد که به هیچ‌عنوان.
او درباره بازگشت دیاباته به ایران گفت: او امشب به ایران برمی‌گردد.
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که حضور اسماعیلی، مظاهری و غلامی در کمیته انضباطی صحت دارد؟ عنوان کرد: خیر این موضوع درست نیست.
او درباره قرارداد میلیچ و دیاباته گفت: از بدو ورود من شیخ دیاباته بیش از ۴۰۰ هزار دلار و میلیچ هم ۱۶۸ دلار دریافتی داشته‌اند. میلیچ از دی ماه ۱۳۹۸ هیچ دریافتی نداشت و من که مهر ماه ۹۹ آمدم شروع به پرداخت مطالباتش کردم. تمدید قرارداد این دو بازیکن هم بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.
کد مطلب: 152901
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *