۰
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸

چطور تشخیص دهیم کدام باتری برای ساعت مناسب است ؟

امروزه به دلیل وجود دغدغه‌های روزمره بسیاری که افراد دارند، تنظیم زمان و برنامه‌ریزی اهمیت بسیاری دارد. از این رو داشتن یک ساعت شخصی برای اطلاع دقیق از زمان جزو ضروریات محسوب می‌شود.
امروزه به دلیل وجود دغدغه‌های روزمره بسیاری که افراد دارند، تنظیم زمان و برنامه‌ریزی اهمیت بسیاری دارد. از این رو داشتن یک ساعت شخصی برای اطلاع دقیق از زمان جزو ضروریات محسوب می‌شود. ساعت جزو وسایلی است که انرژی مصرفی آن از طریق باتری تأمین می‌شود. در واقع  برای راه اندازی آن به یک منبع تغذیه نیاز است که باتری ساعت این انرژی را تأمین می‌کند. باتری از منابع کوچک تأمین انرژی برای وسایل الکتریکی و الکترونیکی به شمار می‌رود که دارای مدل‌های بی‌شماری می‌باشد. از مهمترین نوع آن باتری ساعت بوده که متناسب با نوع ساعتی که هر فرد دارد باید خریداری و تعویض شود. راه‌های مختلفی وجود دارد که بدانیم کدام باتری برای ساعت ما مناسب است. ما قصد داریم آسان‌ترین راه آن را بیان کنیم.

بهترین باتری ساعت برای خرید کدام است؟
همان طور که می‌دانید طیف وسیعی از ساعت در دنیا وجود دارد که با برندهای معروفی به صورت ضدآب یا به صورت هوشمند تولید می‌شوند. اغلب این ساعت‌ها برای کار کردن نیاز به باتری‌های کوچک و ریزی دارند که به شکل یک دیسک بوده و گرد است. بیشتر باتری‌های ساعت به رنگ نقره‌ای بوده و مشخصه‌های مختلفی دارند. برای شناختن نوع باتری مورد نظر باید مؤلفه‌های این محصول را در نظر داشت. بر روی پشت باتری ساعت علامت و ریز کدهای زیادی وارد شده که مشخصه و معرف نوع باتری مصرفی شما می‌باشد اما این سؤال در ذهن افراد پیش می‌آید که من چگونه باتری اصلی را از گوشی خارج کنم تا بتوانم مدل آن را تشخیص دهم؟ برای این منظور راهکار ساده‌ای تعریف شده است که در زیر به آن می‌پردازیم.
*باتری ساعت در داخل ساعت پنهان است و اگر دقت کنید می‌توانید شیار پشت ساعت را ببینید. برای باز کردن پشت ساعت می‌توانید از شیئ تیزی به قسمت شیار فشار وارد کنید و یا باید با وسیله مخصوصی به شیار آن ضربه بزنید تا پشت ساعت باز شود. البته نباید فشار زیادی به این قسمت وارد گردد چون در این صورت ممکن است پوشش پشت ساعت خط بیفتد با شیشه آن بشکند.
*بعد از آن که پشت ساعت باز شد با انبرک مخصوص باتری را بیرون بیاورید. در این حالت می‌توانید نوشته و کدهای ساخت را بر روی باتری مشاهده کنید. اندازه کدهای هک شده روی باتری متناسب با ابعاد آن است. بنابراین اگر در باتری‌های خیلی کوچک امکان خواندن کد وجود نداشت، می‌توانید از ذره بین استفاده کنید.
*بعد از یادداشت کردن این کدها به سراغ جدولی که به معرفی انواع باطری ساعت پرداخته است بروید و مدل مورد نیاز خود را در میان آن‌ها جست و جو کنید. حال می‌توانید با اطلاعات دقیق نسبت به خرید آن اقدام کنید. اگر به هر دلیلی قبل از یادداشت کردن کد روی باتری آن را گم کردید یا از دسترستان خارج شد، می‌توانید از افرادی که در حوزه عرضه باتری ساعت مشغول فعالیت‌اند مشورت بگیرید.
*تعمیرکاران ساعت گزینه مناسبی برای کمک و شناسایی نوع و مدل باتری مورد نیاز هستند، بنابراین از آنها غافل نشوید. این افراد به صورت تخصصی می‌توانند در تشخیص نوع باتری مورد نیاز کمک زیادی بکنند. افراد خبره با توجه به برند و نوع جای گیری باتری در داخل ساعت می‌توانند مدل مخصوص به آن را پیدا کنند.
همه چیز درباره باتری ساعت
باتری ساعت با نام‌های باتری دکمه‌ای و سکه‌ای شناخته می‌شود. این محصول در قطر و اندازه‌های متفاوتی طراحة شده تا بتوان آن را برای انواع مختلفی از وسایل استفاده کرد. طیف وسیعی از لوازم مانند اسباب بازی، ساعت،  چراغ قوه و ابزارآلات مختلف برای کارکرد خود به این نوع باتری نیاز دارند. این محصول دارای معرفه‌های خاصی است که نشان‌دهنده مدل، جنس و ضخامت این کالا می‌باشند. به طور مثال می‌توانیم به کد CR203 اشاره کنیم. حرف اول به مواد اولیه ساخت آن که یک فرمول شیمیایی است اشاره می‌کند، حرف دوم به معنی شکل ظاهری این محصول است که سکه مانند و گرد  است.
دو رقم بعدی به معنای اندازه قطری است  که این باتری ساعت یا باتری دکمه‌ای دارد و در آخر به دو رقم دیگر می‌رسیم که بیانگر میزان ضخامت این باتری می‌باشد. میزان عمر و ماندگاری این  کالا  به جنس مواد شیمیایی سازنده، برند و کیفیت  آن بستگی دارد. این باتری همچون سکه دو رو دارد که یک طرف آن مثبت و دیگری منفی می‌باشد و قالباً درون ساعت دو عدد از این نمونه وجود دارد که در جهات مختلفی از هم قرار می‌گیرند.
باتری ساعت اورجینال را از کجا بخرم؟
هر باتری ساعتی دارای طول عمر مخصوص به خود است و انرژی آن بعد از طی یک زمان مشخص مصرف شده و تخلیه می‌گردد. در این زمان  باتری باید تعویض شود اما  گاهی در تعویض باطری ساعت مشکلاتی به وجود می‌آید. به عنوان مثال باتری بعد از مدت زمان کوتاهی که از تعویض آن می‌گذرد، به حالت خواب رفته و دیگر کارایی لازم را ندارد. در این صورت متوجه بدلی و فیک بودن آن می‌شوید. از آن‌جا که تشخیص فیک بودن باطری ساعت دشوار می‌باشد بهتر است آن را از مرکز معتبری خریداری کنید. برای این کار کافی است که از سایت اینترنتی و معتبر باتری ریس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا بهترین باتری را به صورت اورجینال از خود نمایندگی فروش معتبر ‌آن بخرید. در این سایت خدمات مناسبی به مشتریان ارائه می‌شود. هر فردی که کالای مورد نظر خود را سفارش می‌دهد در بهترین زمان ممکن با قیمتی عالی بسته خود را تحویل می‌گیرد. شما می‌توانید خرید باتری ساعت  به صورت عمده با قیمتی متفاوت‌تر از هر مکانی را در این سایت معتبر تجربه کنید.
https://batteryrace.com/watch-battery با لمس این لینک می‌توانید انواع برندهای باتری ساعت را مشاهده نمایید. علاوه بر آن در این سایت انواع باتری‌های مصرفی مانند باتری سمعک یا باتری‌های با قابلیت شارژ، نیم قلمی و قلمی را نیز مشاهده خواهید کرد. خرید انواع باتری ساعت در این سایت بسیار ساده است.افرادی که قصد خرید از این مجموعه را دارند، می‌توانند  در هر ساعت از شبانه روز در این جهت اقدام کنند. برای پاسخ به تماس‌های تلفنی نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ و روز پنچ شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در نظر گرفته شده است.

شماره تماس: ۰۲۱-۳۳۱۱۵۸۰۱
 
کد مطلب: 153404
برچسب ها: ساعت باتري
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *