۰
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

پیام خداحافظی ایرج رضایی از شورای شهر اراک

ایرج رضایی عضو شورای اسلامی شهر اراک، در پیامی ضمن تقدیر از جبهه اصلاحات استان مرکزی جهت انتخاب او در لیست امید ۹۶، از مسئولیت ۴ساله عضویت در شورای اسلامی شهر اراک و عضویت درشورای فرادستی شهرستان اراک خداحافظی کرد.
پیام خداحافظی ایرج رضایی از شورای شهر اراک
ایرج رضایی عضو شورای اسلامی شهر اراک، در پیامی ضمن تقدیر از جبهه اصلاحات استان مرکزی جهت انتخاب او در لیست امید ۹۶، از مسئولیت ۴ساله عضویت در شورای اسلامی شهر اراک و عضویت درشورای فرادستی شهرستان اراک خداحافظی کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
 *تا آمدم که با تو خداحافظی کنم
بغضم امان نداد و خدا… در گلو شکست*
همراهان...
نمی خواهم پایانی را خبر دهم بلکه می خواهم  آغازی را نوید دهم.
گرچه در سال ۹۶ ودرحماسه عظیم مردمی و در راستای تحقق اراده ملت شریف ایران همراهی و اعتماد شما عزیزان و یاری شما خواهران و برادران وتکرار بی تکرار شما خوبان با سید مظلومان خاتمی عزیز، زمینه را هموار کرد تا اینجانب ایرج رضایی همراه لیست امید بمدت چهارسال در خدمت شما و مردم شریف شهر اراک و شهرستان اراک باشم.اینک به رسم ادب در آستانه اولین روز تحویل این امانت تنفیذ شده از مردم و شما خوبان ،بر لطف دوستان قدر نهاده   و میخواهم که خداحافظی خویش را به تشکر وطلب حلالیت از شما بزرگواران ، مّزین نمایم.گرچه این ایام بس با فرازو فرود بود و استرس و بیم و امید،رفتار همراه با محبت شما، کلمات پرمهر ،حمایت های همه جانبه ، همکاریهای بی دریغ،این همه نیکی را چگونه می توان  فراموش کرد وچگونه مجال جبران و یا قدردانی محیا نمود،
امیدوارم خاطرات این سالها ، کاستی ها وقصورهای احتمالی مرا بخشیده و فراموش نمائید و در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همواره دوستدارشمابوده و به دوستیتان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرهمیشگی شما بزرگواران  و لطف خدای کریم نیازمند است.
عزیزان و هم اندیشان معزز بایستی با زبان الکن خویش بگویم؛

  ما را غم خزان و نشاط بهار نیست
آسوده همچو خار به صحرا نشسته ایم
گردستمان زدامن مقصود کوته است
از پا فتاده ایم، نه از پا نشسته ایم
یکدم ز موج حادثه ایمن نبوده ایم
چون ساحلیم و بر لب دریا نشسته ایم

آنچه  توانستیم و صحیح پنداشتیم عمل کردیم وآنچه نتوانستیم یادلیل انجام نیافتیم  را آیندگان به قضاوت خواهند نشست. اما در پیشگاه عادل بزرگ سرافرازیم که در این مدت در مسیر خدمت، خادمانی خدوم و در تنگنای صیانت از حقوق شهروندی و شهروندان  شهرمان خادمانی پر امید وپویا بودیم.
در تندباد تهمت ‌و دروغ ناجوانمردان، جوانمردانه ماندیم و بر زیاده خواهی  زیاده خواهان لحظه ای تزلزل نکردیم و چون سرو آزاده ایستادیم.
اکنون به جبر زور و زمان و با مهندسی انتخابات توسط تنگ نظران این امانت را چون امانتدارانی امین به مردم عزیز شهرمان،وشما نیکان برمی گردانیم.
 به امید روزهایی بهتر برای مردم عزیزشهرمان اراک.

یاران وهمراهان و اصلاح طلبان اصیل و با صداقت،برای شماآرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کنشهای اجتماعی و سیاسی موفق و سر بلند باشیم انشاء الله.

از دیده دلم روز وداعش نگران شد
با قافله اشک در افتاد و روان شد

 *ایرج رضایی*
عضو سابق شورای شهر اراک
۱۲مرداد ۱۴۰۰ هجری شمسی
کد مطلب: 154421
برچسب ها: شورای شهر اراک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *