۰
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد؛

افزایش تزریق واکسن کرونا به کارکنان ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به گستردگی فعالیت گروه صنعتی ایران خودرو در سطح کشور و قطعه سازان همکار، از برنامه ریزی تامین و تزریق واکسن به شبکه گسترده تامین و تولید در همکاری با وزارت بهداشت خبر داد و گفت:‌ در چند روز آینده تزریق واکسن در شرکت‌های تابعه و قطعه سازان نیز آغاز خواهد شد و با توجه به استفاده از تمامی ظرفیت ها، شاهد افزایش تزریق واکسن خواهیم بود
افزایش تزریق واکسن کرونا به کارکنان ایران خودرو
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر دادافزایش تزریق واکسن کرونا به کارکنان به دوهزار دوز در روز با همکاری وزارت بهداشتمدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به گستردگی فعالیت گروه صنعتی ایران خودرو در سطح کشور و قطعه سازان همکار، از برنامه ریزی تامین و تزریق واکسن به شبکه گسترده تامین و تولید در همکاری با وزارت بهداشت خبر داد و گفت:‌ در چند روز آینده تزریق واکسن در شرکت‌های تابعه و قطعه سازان نیز آغاز خواهد شد و با توجه به استفاده از تمامی ظرفیت ها، شاهد افزایش تزریق واکسن خواهیم بود.

ایکوپرس- فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید امروز و مقارن با روز خبرنگار از مرکز تزریق واکسیناسیون در ایران خودرو، جامعه خبرنگاران را چشم مردم توصیف کرد و ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: با توجه به اهمیت صنعت خودروسازی و به ویژه ایران خودرو در همکاری و تعامل با وزارت بهداشت و با هدف ایجاد محیط امن کاری، واکسیناسیون کارکنان مجموعه را در دستور کار قرار دادیم و تزریق را با روزانه هزار دوز آغاز کرده ایم که به زودی به دوهزار دوز افزایش خواهیم داد.
وی تصریح کرد:‌ با سرعت عمل فعلی، ظرف یک ماه واکسیناسیون کارکنان ایران خودرو انجام خواهد شد.
مقیمی افزود: ایران خودرو براساس وظایف و مسوولیت های اجتماعی خود برای ایجاد آرامش در میان کارکنان و خانواده‌شان، حمایت های لازم را انجام داده و با ایجاد هشتگ محیط امن کار نسبت به اعمال و رعایت شیوه نامه های بهداشتی کوشیده است.
وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش زمینه ابتلا به بیماری کرونا در سالن های تولیدی، از کنترل و ارزیابی مستمر خطوط تولید خبر داد و گفت: به محض شناسایی فرد مبتلا، نسبت به آغاز درمان وی اقدام شده و حمایت های لازم تا زمان بازگشت به کار صورت گرفته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور را مرتبط با صنعت خودروسازی دانست و گفت: حدود 800 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این صنعت مرتبط هستند که ایمن سازی این تعداد عامل مهمی در گردش چرخ صنعت و ایجاد سلامت در جامعه به شمار می رود.
مقیمی از برنامه واکسیناسیون خانواده کارکنان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آرامش همکاران و خانواده آنان و وجود محیط امن کاری از اهداف و اولویت های اصلی ایران خودرو است که با برنامه ریزی های صورت گرفته به این هدف خواهیم رسید.
وی تصریح کرد:‌ ایران خودرو در شرایطی که انتظار می رفت بیماری کرونا، عامل کاهش تولید خودرو شود، با همکاری و همدلی کارکنان و زنجیره تامین ایران خودرو ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، شاهد جهش تولید در دو بخش سواری و تجاری بوده‌ایم؛ افزایش تحویل خودروهای سواری در چهار ماهه نخست امسال نسبت به سال قبل، افزایش ۵۰ درصدی تولید خودروهای دیزلی و همچنین افزایش ۷۰ درصدی تولید موتور سیکلت در همین‌بازه زمانی و در شرایط کرونا حاصل شده است.
مقیمی از تحویل تارا به مشتریان خبر داد و گفت: تارا با گیربکس دستی به زودی تحویل مالکان می شود و تارا با گیربکس اتوماتیک نیز در دو ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد؛ این محصول با ایمنی بالا و چهار ستاره کیفیت به بازار عرضه خواهد شد، استاندارد تصادف عابر پیاده از جمله وجوه تمایز این خودرو نسبت به سایر محصولات موجود در بازار است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از توسعه محصولات دیگر از جمله وانت آریسان خبر داد و گفت: با تولید این خودرو کار در سایت ایران خودرو خراسان، بخشی از نیاز و مشکلات بازار رفع خواهد شد.
وی افزود: ‌رانا با گیربکس نیمه اتوماتیک را نیز امسال عرضه خواهیم کرد، با توجه به استقبال و نیاز بازار، گیربکس نیمه اتوماتیک بر روی سایر محصولات از جمله سمند نیز به کار خواهد رفت؛ سمند با گیربکس نیمه اتوماتیک شش سرعته از دیگر محصولاتی است که در آینده نزدیک به تولید خواهد رسید، تولید دنا با گیربکس شش سرعته دستی نیز به زودی آغاز خواهد شد.
مقیمی از رونمایی کراس اوور جدید مدرن ایران خودرو در پایان شهریورماه خبر داد و گفت: تولید این محصول نوید خوبی برای صنعت خودروسازی کشور است، محصولات جدید و توسعه یافته ایران خودرو با کیفیت و تنوع بالا و امکانات مدرن، مسیر بازارهای خارجی و صادراتی را هموار خواهند کرد.
وی در عین حال تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در شرایط سخت تحریم و کرونا دستاوردهای قابل توجهی درپی داشته است که حاصل همت و تلاش مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو،‌ تعامل مناسب با وزارت صمت و سازمان ها و نهادهای مرتبط مانند گمرک و هواپیمایی است که همواره در شرایط سخت در کنار ما بوده اند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، وضعیت تحویل خودرو به مشتریان را بهتر از گذشته توصیف کرد و گفت: نه تنها کاهشی در عرضه خودرو به بازار نداشته ایم بلکه در سال جاری عرضه به بازار افزایش قابل توجهی یافته است.
کد مطلب: 154592
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *