۰
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰

جلسه اسکوچیچ درباره برنامه تیم ملی

سرپرست تیم ملی فوتبال از برگزاری نشست‌های سرمربی تیم ملی فوتبال با رییس فدراسیون و مسوول مسابقات لیگ خبر داد.
جلسه اسکوچیچ درباره برنامه تیم ملی
سرپرست تیم ملی فوتبال از برگزاری نشست‌های سرمربی تیم ملی فوتبال با رییس فدراسیون و مسوول مسابقات لیگ خبر داد.
به گزارش ایسنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: دو نشست مهم در راستای برنامه‌های تیم ملی فوتبال با رییس فدراسیون و برنامه‌ریزی لیگ فوتبال با مسوول کمیته مسابقات برگزار کردیم. اولین نشست مربوط به بررسی برنامه‌های تیم ملی فوتبال بود که شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون و دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در این جلسه موارد مختلف تیم ملی را مورد ارزیابی قرار دادند. در واقع مسائل مورد نظر از سوی اسکوچیچ مطرح شد و رییس فدراسیون فوتبال قول هر گونه اقدام لازم جهت حل موارد درخواستی سرمربی تیم ملی فوتبال را داد.
او ادامه داد: نشست خوبی بود. از این که رییس فدراسیون پیگیر امور تیم ملی فوتبال است و حمایتش را در هر شرایطی از این تیم دریغ نمی‌کند و تمام وقت برای امورات و برنامه های تیم ملی وقت می‌گذارد، جای خرسندی داشته و دراگان اسکوچیچ از وقت و حمایتی که رییس فدراسیون می‌گذارد بسیار خشنود است.
سرپرست تیم ملی فوتبال در ادامه درباره برگزاری نشست با سهیل مهدی، مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: در این جلسه به بررسی برنامه‌های لیگ فوتبال در فصل آتی پرداختیم. باتوجه به این که مسابقات تیم ملی و بازی‌های فیفا دی را پیش رو داشته، این جلسه برگزار شد تا به بررسی نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ بپردازیم که خوشبختانه توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفت تا هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی متضرر نشوند.
خورشیدی در پایان گفت: بحث دیگری که مورد بررسی قرار گرفت، برنامه‌ریزی شروع اردوی تداکاتی تیم ملی فوتبال بود. مینی کمپ خود را از روز ۳ شهریور با حضور بازیکنان داخلی برگزار کرده و سپس از روز ۸ شهریورماه با حضور کلیه بازیکنان تمرینات در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا تدارکات خوبی برای تیم ملی در دیدارهای پیش رو مقابل عراق و سوریه صورت بگیرد.
کد مطلب: 154871
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *