۰
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴
معاون بازاریابی و فروش مطرح کرد:

اجرای برنامه‌های متنوع فروش ایران خودرو

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای برنامه های متنوع فروش محصولات خبر داد و گفت: در راستای کنترل بهتر بازار و عرضه خودرو به مشتریان واقعی، فروش های مستمر ۴۵ و ۹۰ روزه محصولات ایران خودرو با سند آزاد آغاز شده است
اجرای برنامه‌های متنوع فروش ایران خودرو

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای برنامه های متنوع فروش محصولات خبر داد و گفت: در راستای کنترل بهتر بازار و عرضه خودرو به مشتریان واقعی، فروش های مستمر ۴۵ و ۹۰ روزه محصولات ایران خودرو با سند آزاد آغاز شده است.
ایکوپرس- بابک رحمانی، با بیان این‌که تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو فراتر از تعهدات به مشتریان را به فروش خواهیم گذاشت، تاکید کرد:‌ با افزایش عرضه، به دنبال ایجاد تعادل در بازار خودرو هستیم. 
وی، اصلاح قیمت‌ها را عاملی برای افزایش تولید خودروهای پرطرفدار دانست و گفت: به زودی شاهد کاهش التهابات بازار و عرضه خودرو با قیمت های کاذب توسط واسطه گران خواهیم بود. 
رحمانی از رفع محدودیت سند در رهن فروش محصولات خبر داد و گفت: خودروهای مربوط به فروش و تعهدات قبلی نیز با تسویه حساب مشتریان، فک رهن می شوند. 
معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص چگونگی آزاد سازی سند خودرو، گفت: مشتریان پس از دریافت پیامک از سوی ایران خودرو، با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، برای پرداخت مبلغ ترهین اقدام کرده و سپس از طریق  نمایندگی مربوطه، سند فک رهن شده خودرو را دریافت خواهند کرد. 
وی تصریح کرد: فک رهن اسناد محصولات مربوط به فروش‌های گذشته، از هفته آینده اجرایی خواهد شد و مشتریان می توانند نسبت به دریافت اسناد خود اقدام کنند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، گفت: با اجرای دقیق برنامه های فروش و عرضه منطقی خودرو با قیمت مصوب، به زودی شاهد آرامش خاطر مشتریان، کاهش خرید هیجانی از بازار با قیمت های غیر واقعی  و حذف واسطه گران خواهیم بود.
کد مطلب: 157641
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *