۰
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱
رییس مجمع نمایندگان تهران در مجلس:

توانمندی های گروه بهمن سرمایه ملی به حساب می آیند

سید رضا تقوی نماینده حوزه تهران مجلس یازدهم در مراسم رونمایی از کامیونت های فورس به توانمندی گروه بهمن در تولید انواع خودروها اعم از تجاری و سواری اشاره کرد و افزود که این سرمایه ارزشمندی است که برای کشور ایجاد شده و یک سرمایه ملی است
توانمندی های گروه بهمن سرمایه ملی به حساب می آیند

سید رضا تقوی نماینده حوزه تهران مجلس یازدهم در مراسم رونمایی از کامیونت های فورس به توانمندی گروه بهمن در تولید انواع خودروها اعم از تجاری و سواری اشاره کرد و افزود که این سرمایه ارزشمندی است که برای کشور ایجاد شده و یک سرمایه ملی است.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،تقوی همچنین تاکید کرد که نیروی متفکر مبتکر و دانشمندی که به لحاظ فنی علمی در گروه بهمن حضور دارند و تولیداتی که عرضه کردند قابل تقدیر است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از محصولات جدید بهمن دیزل برای کمک به حل مشکل تولید بطور کامل اعلام آمادگی کرد و افزود مسئله حمل و نقل یکی از مسائل مهم کشور است.
تقوی همچنین بر ضرورت بروزرسانی و تقویت از ناوگان فرسوده کشور اشاره کرد و حمایت بیشتر از بخش خصوصی مانند گروه بهمن را از جمله اقدامات مناسب برای حل این مسائل مطرح کردند.
ریاست مجمع نمایندگان تهران در مورد حمایت های مجلس تاکید کرد که باید کمیسیون های مرتبط در مجلس شورای اسلامی در چارچوب وظایف قانون گذاری خود برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور اقدامات موثری را انجام دهند.
تقوی در ادامه افزود: ما طرفدار بخش خصوصی هستیم و آن را تقویت می کنیم زیرا همیشه تولید نیاز به مصرف دارد یعنی ذوق و احساسات مصرف کننده باید در تولید در نظرگرفته شود. در جایی که تولید نیست حیات نیز وجود ندارد و قدرت ملی باید به وسیله تولید به نتیجه برسد و تولید نشانگر اعتماد به نفس یک مجموعه است.
روز دوشنبه در مراسمی که در هتل المپیک تهران برگزار شد، محصولات جدید تجاری بهمن ‌دیزل با نام کامیونت های «فورس» که در چهار مدل 8/5 تن کابین دار و تک کابین و 6 تن کابین دار و تک کابین در خط تولید این شرکت راه‌اندازی شده و آماده ورود به بازار است، با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران و مشتریان عمده گروه بهمن و نمایندگان مجاز بهمن دیزل ضمن معرفی این محصولات، مراسم ورود به بازار آن انجام شد.
کد مطلب: 158293
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *