۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۸

آتش‌سوزی گسترده در میدان راه‌آهن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار نگهداری از ظروف یک بار مصرف در جنوب پایتخت خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع حادثه‌ آتش‌سوزی در یکی از انبارهای نگهداری از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱:۲۴ بامداد روز شنبه در جریان این حادثه قرار گرفت و به دنبال آن آتش‌نشانان سه ایستگاه پنج، ۹۱ و ۶۷ را به همراه خودروی تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در میدان راه‌آهن خیابان بهارلو اعزام کرد.
ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک انبار تقریبا ۸۰ متری مملو از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی کاملا شعله‌ور شده و احتمال سرایت آن به انبارها و اماکن مجاور نیز وجود دارد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه قابل اشتعال بودن موادسازنده ظروف یکبار مصرف عملیات آتش‌نشانان برای اطفاء را با پیچیدگی‌هایی همراه کرده بود، تصریح‌کرد: سرانجام آتش‌نشانان آتش را مهار و از سرایت آن به دیگر اماکن جلوگیری کردند.
وی با بیان اینکه پس از حدود دو ساعت در ساعت ۳:۲۳ بامداد امروز آتش در این انبار به طور کامل اطفاء شد اظهار کرد: خوشبختانه در جریان این حادثه به هیچ فردی آسیبی نرسید اما خسارت ریالی وارد شده به انبار بالا بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: علت و میزان دقیق خسارت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تحت بررسی است.
کد مطلب: 15935
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *