۰
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷

دکتر امیر هاشملو؛ دکتر زیبایی و کارآفرین برجسته

زمانی که کسی در مسیری حرکت می‌کند که خود برگزیده است، آنگاه زندگی به یک بازی شاد تبدیل می‌شود. یکی از این شخصیت‌های معروف که پس از طی کردن مسیر مورد علاقه خود به موفقیت‌های بزرگی دست یافته ، دکتر امیر هاشملو است
دکتر امیر هاشملو؛ دکتر زیبایی و کارآفرین برجسته
 
زمانی که کسی در مسیری حرکت می‌کند که خود برگزیده است، آنگاه زندگی به یک بازی شاد تبدیل می‌شود. یکی از این شخصیت‌های معروف که پس از طی کردن مسیر مورد علاقه خود به موفقیت‌های بزرگی دست یافته ، دکتر امیر هاشملو است.
دکتر امیر هاشملو در ۲۴ آبان ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. جایی که در سال‌های اولیه به رشته پزشکی علاقمند شد. هوش، استعداد و دقت بالا از جمله توانایی‌های این کودک خارق‌العاده بود. اعضای خانواده به خوبی از قابلیت‌های کودک خود آگاه بودند و به همین دلیل او را به سمت پزشک شدن سوق دادند.
این دکتر پوست، مو و زیبایی فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی و از پزشکان برجسته ایران بوده که در زمینه زیبایی، مراقبت از پوست و مو کارهای شگفت‌انگیزی انجام داده است. وی به کانتورینگ (متعادل‌سازی صورت) و تنظیم صورت به نسبت‌های طبیعی شهره است.
دکتر امیر هاشملو (Dr. Amir Hashemloo) پس از فارغ التحصیلی در رشته پزشکی، شیفته رشته مراقبت از پوست، مراقبت از مو و زیبایی شد. او از همان آغاز، کار در این حوزه را تمرین کرد. در سال ۲۰۱۲ تحصیلات خود را به پایان رساند و به عنوان یک پزشک به حرفه پزشکی مشغول شد. بعدها مدرک خود را در روش پزشکی ترمیمی دریافت کرد.
وی تکنیک‌های اصلاحی خود را بر اساس تناسبات طلایی و هندسی طراحی کرد که در آنها از زیبایی‌شناسی کلاسیک لئوناردو داوینچی پیروی کرده تا بتواند اقدامات غیرتهاجمی برای زیبایی انجام دهد.
دکتر امیر هاشملو را بیشتر به دلیل مهارت‌هایش در زمینه کانتورینگ صورت و تناسب چهره می‌شناسند. وی به دلیل ابداع روش‌های نوآورانه در از بین بردن چروک و اصلاح کشیدن پوست صورت، مورد توجه است.
وی به دلیل پروتکل و نتایج منحصر به فرد در زمینه تخصص‌های آرایشی، متمایز است. یکی از معدود روش‌های درخشان او شامل ایجاد محورهای متناسب و تناسبات زیبا در صورت است.
دکتر امیر هاشملو روش اصلاح فریم چشم و ابرو را با تزریق ژل هیالورونیک اسید ابداع کرد. وی همچنین این روش را در اکثر خطوط انجام می‌دهد که برای پهن کردن پیشانی از آن استفاده می شود. این عمل شامل محورهای خارجی گونه‌ها شده و حجم گونه ها را عادی می‌کند.
این پزشک مطرح ایرانی در مسیر حرفه‌ای خود با افراد مشهور و بازیکنان فوتبال کار کرده است و به دلیل مهارت، اراده و زیرکی درخشان خود در این زمینه شناخته شده است. 
بیمارانش دکتر هاشملو همیشه از نتیجه اقدامات انجام شده توسط وی راضی هستند و او نیز از دیدن چهره‌های راضی و شادمان مشتریان خود خرسند می‌شود.
کد مطلب: 160974
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *