۰
جمعه ۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۴

جاده چالوس از شمال به جنوب یکطرفه شد

پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران برای خروج بار ترافیکی در پایان هفته نخست نوروز خبر داد.
پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران برای خروج بار ترافیکی در پایان هفته نخست نوروز خبر داد.
یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: موج نخست بازگشت مسافران از مازندران آغاز شده و به همین علت محورهای کندوان و هراز دارای ترافیک سنگین از مازندران به سمت تهران است.
جهان‌تاب گفت: برای کم شدن بار ترافیکی در جاده‌های خروجی استان مازندران، جاده کندوان از ساعت ۱۳ امروز جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ از چالوس به سمت تهران یکطرفه می‌شود.
رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون محور سوادکوه دارای ترافیک پر حجم و جاده کیاسر – سمنان دارای ترافیک عادی بوده و سطح جاده‌ها خشک است اما با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و برودت هوا در مسیرهای کوهستانی، رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی، غذا و لباس گرم همراه داشته باشند.
جهان‌تاب در توصیه‌ای گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی راه از جمله تخلفات حادثه‌سازی است که برخورد جدی پلیس را به دنبال خواهد داشت.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به روند کاهشی فوتی ناشی از تصادفات از ابتدای سال جدید گفت: در صورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و مسافران امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
کد مطلب: 162006
برچسب ها: جاده چالوس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *