۰
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۲

حضور نماینده وزارت کار در نشست سازمان بین المللی کار

مدیر کل روابط بین الملل وزارت تعاون در نشست هیات مدیره سازمان بین المللی کار در ژنو تاکید کرد: اتخاذ رویکرد فعالانه در تعامل با سازمان بین المللی کار از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه است.
 مدیر کل روابط بین الملل وزارت تعاون در نشست هیات مدیره سازمان بین المللی کار در ژنو تاکید کرد: اتخاذ رویکرد فعالانه در تعامل با سازمان بین المللی کار از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه است.
حامد فروزان، مدیر کل روابط بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای شرکت در نشست 344 هیات مدیره سازمان بین المللی کار راهی ژنو شد در این سفر مورد  استقبال سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، اسماعیل بقایی هامانه قرار گرفت.
فروزان در این سفر ضمن تشریح اهداف سفر خود، ابراز امیدواری کرد که با همکاری نمایندگی دائم کشورمان در ژنو راهبرد تحولی حوزه روابط بین الملل این وزارتخانه در زمینه‌ی استفاده حداکثری از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین المللی برای تحقق اولویت‌های سیاستی وزارت مردم جامه‌ی عمل پوشیده و به نتایج و دستاوردهای ملموس منتهی شود. 
 وی مشارکت و حضور فعال در سازمان‌های بین المللی، توسعه صادرات خدمات و محصولات شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه و ارتقای تصویر جمهوری اسلامی ایران در عرصه کار و تولید در حوزه بین الملل را سه محور و اولویت کلیدی این راهبرد تحولی معرفی کرده و گزارشی از اقدامات انجام شده در این محورها در شش ماه گذشته ارائه کرد.
فروزان در ادامه با اشاره به تاکید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر توسعه‌ی روابط با سازمان بین المللی کار، افزایش سهم و نقش همکاریهای توسعه‌ای سازمان را یکی از مطالبات و انتظارات معطل مانده عنوان کرده و خواستار حمایت و ایفای نقش فعالانه نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در این زمینه شد.
سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل ضمن استقبال از رویکرد تحولی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه روابط بین الملل، خاطرنشان کرد که کشورمان به عنوان یکی از بنیان گذاران این سازمان و یکی از اعضای هیات مدیره سازمان بین المللی کار همواره نقش مهمی در مدیریت و نظام تصمیم‌گیری این سازمان داشته است و اتخاذ یک رویکرد فعالانه و جدید در تعامل با این سازمان بدون تردید با استقبال مواجه خواهد شد و این نمایندگی نیز آمادگی دارد تا در این راستا از کلیه ظرفیت‌های دیپلماتیک خود استفاده کند.
کد مطلب: 162113
برچسب ها: وزارت کار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *