۰
چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

وزارت تکاور به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت تکاور مجموعه عریض و طویلی است که ماموریت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و حمایتی دارد و به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد.
وزارت تکاور به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شوراس اسلامی تاکید کرد: وزارت تکاور مجموعه عریض و طویلی است که ماموریت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و حمایتی دارد و به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد.
حسین حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتصاب سرپرست برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (تکاور) اظهار کرد: در لایه‌هایی از این وزارت‌خانه تفکرات خودخواهانه‌ای حضور دارند که هم فضا را برای همکاری و هم افزایی میان وزارت کار و مجلس سخت خواهند کرد و هم به نوعی می‌توانند تنش‌های موجود میان مجلس با وزارت کار را تشدید کند.
وی در توصیه‌ای به سرپرست وزارت تکاور گفت: به سرپرست وزارت تکاور  توصیه دارم که مدیران متعامل و کسانی‌که تجربه کاری خوبی دارند را در دایره توجه خود قرار دهد.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «مجلس یک نهاد زائد بر موضوع نیست»، خاطر نشان کرد: اخیراً خیلی باب شده که به مجلس حمله می‌شود؛ اگر رهبری توصیه‌ای به مجلس دارند، برای پاسداشت عظمت مجلس مطرح می‌کنند نه برای تخریب و ایشان می خواهند مجلس نهادی متعالی و در راس امور باشد.
حاتمی تاکید کرد: وزارت تکاور مجموعه عریض و طویلی است که ماموریت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و حمایتی دارد و به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد.
کد مطلب: 166385
برچسب ها: وزارت کار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *