۰
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴

واردات خودرو؛ فرصت سوخته در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

با وجود اینکه پس از ماه‌ها اما و اگر، واردات خودرو آزاد شد اما فرصتی گرانقدر برای واردات خودرو در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از دست رفت در حالی که این نمایشگاه می‌توانست گامی بلند در بازسازی و احیای شبکه از دست رفته شرکت های واردکننده خودرو در سال‌های اخیر باشد
واردات خودرو؛ فرصت سوخته در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران
با وجود اینکه پس از ماه‌ها اما و اگر، واردات خودرو آزاد شد اما فرصتی گرانقدر برای واردات خودرو در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از دست رفت در حالی که این نمایشگاه می‌توانست گامی بلند در بازسازی و احیای شبکه از دست رفته شرکت های واردکننده خودرو در سال‌های اخیر باشد.
 
به گزارش مردم سالاری آنلاین ، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب، صنعت خودرو را به ویترین اقتصاد کشور تشبیه کرد و گفت: در این ویترین باید برای کامل بودن اجناس هم شاهد حضور خودروهای داخلی به عنوان نماد تولید باشیم هم خودروهای وارداتی را به عنوان اهرم تقویت کننده رقابت در صنعت خودرو ببینیم.
 
وی چهارمین نمایشگاه خودرو تهران را فرصتی بزرگ برای صنعت و بازار خودرو کشور برشمرد و افزود: نمایشگاه خودرو تهران به عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور می توانست میزبان خودروهای وارداتی در کنار خودروهای تولید داخل باشد تا بتوانیم یکبار دیگر قدرت کشور در شکست و عبور از تحریم ها و موانع را به دشمنان خود یادآور شویم.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب در ادامه اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه خودرو تهران به واسطه ظرفیت‌های بزرگ خود می‌توانست میانبری برای احیای شبکه درهم شکسته شرکت های واردکننده خودرو به واسطه سال‌ها ممنوعیت واردات باشد که با تعلل در آزادسازی واردات خودرو این فرصت از دست رفت.
 
تقدسی نژاد با اشاره به مهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه خودرو تهران تصریح کرد: حضور مهمانان و سرمایه گذارانی از کشورهای چین، کره و ترکیه و شیخ نشین‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران آنهم در شرایطی که همچنان با تحریم مواجه هستیم بار دیگر ظرفیت‌های صنعت و بازار خودرو کشور را نمایان می‌کند.
 
وی استفاده حداکثری از ظرفیت‌های صنعت خودرو و نمایش توانمندی‌های این صنعت در قالب نمایشگاه خودرو تهران را راهکاری برای عبور از مشکلات این صنعت دانست و بیان کرد: تجمیع توانمندی‌های خودروسازان داخلی و شرکای خارجی و نمایش آن در حضور مهمانان خارجی و بازدیدکنندگان می‌تواند پلی به سوی موفقیت‌های بیشتر در آینده نزدیک باشد.
 
تقدسی نژاد آزادسازی دیرهنگام واردات خودرو را عنصری مهم در تزریق حس رقابت به صنعت خودرو اعلام و خاطرنشان کرد: نبود رقابت در صنعت خودرو به دلیل ممنوعیت واردات از بزرگترین ایرادات به صنعت خودرو در سال‌های گذشته است که خوشبختانه این ممنوعیت با همت دولت سیزدهم برطرف شد و امروز می‌توانیم امیدوار به بهبود وضعیت صنعت خودرو با ورود خودروهای اقتصادی روز دنیا در ایران باشیم.
 
یادآور می شود چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از 27 تا 30 اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاهی بین اللملی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 163516
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *