۰
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۰

آغاز فروش محصولات سایپا ویژه مادران

فروش فوق‌العاده 6 محصول و پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید 4 محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز می‌شود
آغاز فروش محصولات سایپا ویژه مادران
 
فروش فوق‌العاده 6 محصول و پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید 4 محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز می‌شود.
به گزارش سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق‌العاده 6 محصول و پیش‌فروش 4 محصول خود را در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن از تاریخ 1400/08/19 متولد شده‌اند را به مدت یک هفته به‌صورت شبانه‌روزی آغاز می‌کند.
بر این اساس از فردا به مدت یک هفته فروش فوق‌العاده محصولات تيبا، ساینا، تیبا2، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی و پیش‌فروش محصولات ساینا.اس، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی شروع می‌شود.
متقاضیان با مراجعه به نشانی اینترنتی sale.iranecar.com می‌توانند فرآیند ثبت‌نام در طرح مذکور را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل بخشی از خودروها از مهرماه سال جاری است.

 
کد مطلب: 163687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *