۰
يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶
مراقب محدوده ۲۸ هزار دلار باشید!

هشدار برای فعالان بازار بیت‌کوین

بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۲۹ هزار دلار معامله می‌شود اما یک استراتژیست عقیده دارد که به زودی حمایت‌های این ارز از دست می‌رود و بیت‌کوین ریزش می‌کند
هشدار برای فعالان بازار بیت‌کوین

بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۲۹ هزار دلار معامله می‌شود اما یک استراتژیست عقیده دارد که به زودی حمایت‌های این ارز از دست می‌رود و بیت‌کوین ریزش می‌کند.

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از  تجارت‌نیوز، یک استراتژیست معروف ارزهای دیجیتال عقیده دارد که زمان آن است که بیت‌کوین یک رویداد فروش بزرگ را شروع کند. او فکر می‌کند که سناریوی ریزش بازار رمزارزها به زودی اتفاق می‌افتد.
این استراتژیست که با نام مستعار کاپو شناخته می‌شود به ۳۲۳ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: تقاضا برای بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۲۸ هزار دلار تقریبا تمام شده و این یعنی خرس‌ها برنده بازی بیت‌کوین هستند. حالا دیگر عرضه زیاد می‌تواند حمایت‌های مهم بیت‌کوین را بشکند.
«حدود پنج هزار بیت‌کوین دیروز به فروش رفت و زمان آن است که تسلیم شدن گاوهای بیت‌کوین را ببینیم.»
تقریبا دو هفته است که بیت‌کوین بالای سطح ۲۸ هزار دلار معامله می‌شود اما توان رشد ندارد. براساس علم تکنیکال هرچه تعداد برخورد به یک ناحیه حمایت یا مقاومت بیشتر باشد احتمال شکسته شدن آن زیاد است. محدوده ۲۸ هزار دلار در چند هفته گذشته بارها آزمایش شد و به نظر می‌رسد که دیگر این محدوده توان حفظ قیمت را ندارد.
کاپو پیش‌بینی می‌کند که احتمالا قیمت این رمزارزها تا محدوده ۲۳ تا ۲۱ هزار دلار سقوط می‌کند.
آلت‌کوین‌ها چه می‌شوند؟
اگر نگاهی به نمودار اتریوم بیندازید می‌بینید که آخرین سنگر محکم این ارز محدوده ۱۷۰۰ دلار استو کاپو هم معتقد است که اگر محدوده ۱۷۰۰ دلار از دست برود احتمالا این ارز دیحیتال تا ۱۰۰۰ دلار سقوط کند.

پیش‌بینی بعدی در رابطه با پلتفرم قرارداد هوشمند solana است. کاپو عقیده دارد اگر این ارز دیجیتال محدوده حمایت ۴۰ دلار را از دست بدهد احتمالا نیمی از ارزش خود را از دست می‌دهد. محدوده حمایت معتبر این ارز دیجیتال ۲۰ تا ۲۵ دلار است.
کاپو قیمت یک ارز دیجیتال دیگر به نام RUNE را هم پیش‌بینی کرد. او عقیده دارد که احتمالا این ارز دیجیتال تا محدوده ۱/۷ دلار ریزش می‌کند و این یعنی ریزش ۳۰ درصدی از قیمت فعلی.

بیت‌کوین حتما سقوط می‌کند؟
این پیش‌بینی به معنی این نیست که بیت‌کوین حتما سقوط می‌کند.
پیش‌بینی یک تحلیلگر خارجی برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز در رابطه با تحلیل‌های مختلف از بازار رمزارزها است.
آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.
کد مطلب: 164313
برچسب ها: رمز ارز بیتکوین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *