۰
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹

زمان تعطیلی فرودگاه‌ها در ۱۴ خرداد اعلام شد

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور نوشت: فرودگاه‌های استان تهران از جمله مهرآباد و امام خمینی از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ روز شنبه ۱۴ خرداد تعطیل شده است.
زمان تعطیلی فرودگاه‌ها در ۱۴ خرداد اعلام شد
میر اکبر رضوی گفت: فرودگاه‌های استان تهران (مهرآباد، امام و پیام) در روز شنبه ۱۴ خرداد مصادف با ارتحال امام خمینی به مدت ۵ ساعت از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ تعطیل خواهند بود. این تعطیلی به تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده و اطلاعیه‌های هوانوردی هم صادر شده و این شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند برنامه پروازی خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که برای ساعات اعلام شده بلیتی صادر نشود.
به گفته سخنگوی سازمان هواپیمای کشور پرواز تمامی وسایل پرنده سبک، فوق سبک، ریز پرنده، پهپاد، بالن و ورزش‌های هوایی به مدت سه روز در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود.
تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام شده، طبق برنامه انجام خواهد شد و مسافران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت پروازی خود به اطلاعات پرواز فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و در پروازهای داخلی با فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند.
صبح امروز مدیرعامل فرودگاه مهرآباد گفته بود که فرودگاه مهرآباد روز شنبه ۱۴ خرداد به مدت ۴ ساعت تعطیل است.
کد مطلب: 164573
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *