۰
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۸

پیام تسلیت انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی در پی درگذشت مدیر مسئول روزنامه اطلاعات

انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی در پیامی درگذشت جناب آقاي حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود دعايي نماينده ولي فقيه در موسسه مطبوعاتي اطلاعات و مدیرمسئول روزنامه اطلاعات را تسلیت گفت.
پیام تسلیت انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی در پی درگذشت مدیر مسئول روزنامه اطلاعات

 
متن این پیام به این شرح است:
انالله و اناالیه راجعون
 خبر درگذشت جناب آقاي حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود دعايي،  نيك مرد جامعه رسانه اي كشور، انساني از تبار مبارزه و جهاد و يار ديرين امام ( ره ) و رهبري ، موجي از اندوه را در جامعه ايجاد نمود و موجب تاثر و تألم شدید اهالی رسانه ، مطبوعات و اعضای این انجمن گردید.
ایشان با حدود چهار دهه خدمات و تلاش هاي صادقانه و ارزشمند برای رشد و تعالی فضای رسانه ای در کشور، به دیار باقی شتافت و خاطرات و خدمات ارزنده خویش را در این حوزه به یادگار گذاشت.
مجموعه خصلت ها و ويژگي هاي حجت الاسلام والمسلمين دعايي، ايشان  را به شخصيتي جامع، مقبول و مورد اتكاء جامعه ديني و روشنفكران تبديل كرده بود. ايشان به حق نماينده روايت اسلام رحماني و داراي جاذبه حداكثري بود. سادگي زندگي و انصاف و مشي اعتدال در مشرب سياسي، او را در جامعه سياست زده متمايز نمود.
 انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی فقدان اين همكار صديق را به خانواده محترم، همکاران گرامی در روزنامه اطلاعات و اهالي جامعه بزرگ مطبوعاتی کشور صمیمانه تسلیت عرض میکنیم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم ، رحمت واسعه و علو درجات و براي ساير بازماندگان و همكاران و دوستداران آن مرحوم صبر و سلامتي خواستاریم.اميد است راهش  كه همان صداقت، سادگي ، شجاعت و اعتدال است پُر رهرو باشد. 
 
انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی
 
کد مطلب: 164916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *