۱
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴

نمایندگان موی تای ایران در جهانی ابوظبی خوش درخشیدند

مسابقات جهانی اخیر در ابوظبی امارات، یک بار دیگر شایستگی ها و اقتدار موی تای ایران به جهانیان را ثابت کرد و نشان داد این ورزش بدون شک، یکی از موفق ترین رشته های ورزشی کشورمان است.
نمایندگان موی تای ایران در جهانی ابوظبی خوش درخشیدند

مسئول کمیته بازرسی هیات موی تای استان تهران گفت: کسب مدال طلا کلاس A جهانی نشان داد پتانسیل موی تای استان تهران بسیار بالا و در سطح دنیاست.
"محمد امیران" ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقات جهانی اخیر در ابوظبی امارات، یک بار دیگر شایستگی ها و اقتدار موی تای ایران به جهانیان را ثابت کرد و نشان داد این ورزش بدون شک، یکی از موفق ترین رشته های ورزشی کشورمان است.
وی ادامه داد: در این افتخارآفرینی ها، سهم موی تای تهران بسیار چشمگیر بود و کسب مدال طلای کلاس A جهانی توسط مسعود عبدالمالکی که از موی تای کاران تهران است، نقطه عطف رقابت های امسال و برگ زرین دیگری برای موی تای استان بود.
مسئول کمیته بازرسی هیات موی تای استان تهران خاطرنشان کرد: این موفقیت ها قطعا حاصل مدیریت مطلوب و برنامه محور دکتر "داود رجایی" ریاست هیات موی تای استان تهران است که توانسته جایگاه موی تای استان تهران را نه در ایران  بلکه در سطح دنیا ارتقا دهد.
امیران در پایان یادآور شد: موفقیت های شگرف موی تای کاران ایران در مسابقات جهانی ابوظبی یک بار دیگر پتانسیل بالای این ورزش را چه در داخل و چه در ابعاد جهانی و بین المللی  به اثبات رساند و نشان داد که تاسیس فدراسیون مستقل موی تای حق خانواده بزرگ موی تای ایران است.
کد مطلب: 165272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *