۰
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۷

فدراسیون جودو رفع تعلیق شد

رئیس اتحادیه جودوی آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جودو و کمیته ملی المپیک ایران از رفع تعلیق این رشته خبر داد.

متن نامه رئیس اتحادیه جودوی آسیا به فدراسیون ایران به شرح زیر است:
«در خصوص نامه من در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۲ به شما در مورد تعلیق موقت فدراسیون جودوی ایران، مایلم به اطلاع شما برسانم که ما تصمیم گرفته‌ایم تعلیق فدراسیون جودوی ایران مرتفع شود و اجرای این تصمیم از هم اکنون خواهد بود.
در خصوص آقای آرش میراسماعیلی نایب رئیس آن فدراسیون، از ایشان خواسته‌ شده تا حداکثر تا تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۲ دفاعیه کامل خود را در زمینه ادعای تلاش برای پرداخت رشوه در زمان مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان(آخرین رویداد انتخابی برای المپیک لندن ۲۱۰۲)ارسال نمایند.
من منتظر پاسخ شما تا تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۲ هستم.
با تشکر عبید‌العنزی
رئیس اتحادیه جودوی آسیا»

 جواد نکونام پس از پیروزی ۴ بر صفر عصر امروز استقلال برابر سایپا ضمن بیان این مطلب به پیشنهاد باشگاه النصر برای پیوستنش به این تیم اشاره کرد و گفت: پیشنهادی در کار نبوده که بخواهم در موردش حرف بزنم. اگر پیشنهادی باشد مطمئنا من با صداقت در موردش صحبت خواهم کرد.
وی در مورد دیدار برابر سایپا نیز گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم به پیروزی برسیم. ما در نیمه دوم فوق العاده بازی کردیم و بازیکنان جدیدی که به استقلال آمده اند خوشبختانه خیلی خوب با تیم هماهنگ شده بودند و توانستند به ما کمک کنند که در این دیدار به پیروزی برسیم.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی ۴ بر صفر برابر سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی، باید روز ۳۰ آذرماه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم گهر دورود برود که هدایت این تیم برعهده محمد مایلی کهن است.
کد مطلب: 16594
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *