۰
شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۹
آمار فروش فیلم های سینمایی در یک هفته اخیر؛

از صدرنشینی یک فیلم طنز تا قعرنشینی ژانر اجتماعی

در بین فیلم های سینمایی، ۲ فیلم در دسته اجتماعی در طول یک هفته کمترین فروش را داشتند.
از صدرنشینی یک فیلم طنز تا قعرنشینی ژانر اجتماعی
از روز اول تیر، دو فیلم در دسته اجتماعی به فیلم های در حال اکران سینما اضافه شده است. روز ششم به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل و با بازی امیر جعفری، جمشید هاشم‌پور، مصطفی زمانی و مهران احمدی که از اول تیرماه روی پرده رفته است، تاکنون ۱۰۴ میلیون فروش داشت.
طلاخون ساخته ابراهیم شیبانی است و تصویری از پرونده قتل های زنجیره ای زنان در یکی از استان های کشور را روایت می کند و بازیگرانی همچون شهاب حسینی و حسام منظور در آن ایفای نقش کرده اند.
فیلم انفرادی ساخته مسعود اطیابی در دسته طنز قرار دارد و در یک هفته، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشت.
بدون قرار قبلی ساخته بهروز شعیبی که اخیرا به طرح شناور قیمت بلیت های حوزه هنری اضافه شده است، در یک هفته ۶۵۷ میلیون و فیلم بی صدا حلزون ساخته بهرنگ درفولی زاده هم ۱۵۲ میلیون تومان فروش داشت.
سلفی با دموکراسی با بازی کورش تهامی و پولاد کیمیایی با فروش ۹ میلیون تومانی در یک هفته، همچنان جزء کم فروش ترین فیلم ها در جدول فروش هفتگی است.

علف زار ساخته کاظم دانشی از کارگردان های فیلم اولی سینما در یک هفته، ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشت.
لامینور ساخته داریوش مهرجویی و درباره چالش های زندگی یک موزیسین است و در یک هفته ۱۷ میلیون تومان فروخت.
مجبوریم جدیدترین ساخته رضا درمیشیان با حضور بازیگرانی همچون فاطمه معتمدآریا، پارسا پیروزفر و نگار جواهریان در یک هفته ۸۲ میلیون فروش داشت.
مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی و از فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، در یک هفته ۴۹ میلیون تومان فروخته شد.
نقره داغ بار دیگر چهره اکبر عبدی را روی پرده سینماها آورده و در یک هفته ۲۱۷ میلیون تومان فروش داشت.
فیلم هناس که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و در طرح شناور بلیت های سینمای حوزه هنری هم حضور دارد، ۷۲۰ میلیون تومان فروش داشت.
والدین امانتی به کارگردانی حسین قناعت ۱۷۴ میلیون، پسران دریا ۲ میلیون و فیلم چند میگیری گریه کنی ۲ در یک هفته ۹۰۰ میلیون تومان فروش داشته اند.
کد مطلب: 166655
برچسب ها: سینما
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *