۰
شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۶

معاون وزیر دفاع از منطقه گردشگری شهر شمشک بازدید کرد. 

امیرسرتیپ افشین خواجه فرد معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی به منظور راه اندازی خط پروازی هلی کوپتری و ایجاد تاکسی هوایی مورد نیاز پروژه ملی منطقه نمونه گردشگری شهر شمشک و دربندسر و به دعوت فرشید علیزاده ساوه شمشکی مالک و سرمایه گذار پروژه و به همراه رئیس و اعضای شورای شهر، معاون شهردار وتعدادی از مدیران شهرداری شهر شمشک و دربندسراز بخش های مختلف این شهر و پروژه مذکور بازدید کردند.
معاون وزیر دفاع از منطقه گردشگری شهر شمشک بازدید کرد. 
معاون وزیر دفاع و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی با حضور در پروژه ملی منطقه نمونه گردشگری شهر شمشک و دربندسر گفت: این طرح قبلا مورد بررسی قرار گرفته و شنیدن این مساله که چنین پروژه ای با این ظرفیت حدود دوازده سال منتظر اخذ مجوزهای لازم بوده  بسیار تاسف برانگیز است.
وی ادامه داد: سازمان صنایع هوایی متولی قدرت هوایی کشور است و باید توان و قدرتی که در اختیار داریم، صرف چنین پروژهایی شود تا اثر بخشی لازم را بر اقتصاد کشور داشته باشد.
معاون وزیر دفاع افزود: با شروع عملیات اجرایی فاز اول و از هم اکنون به جهت ایجاد زیرساخت های لازم  اقدامات مورد نیاز اداری و تخصصی را برای ایجاد پل هوایی بین فرودگاه مهرآباد تا منطقه نمونه فراهم خواهیم کرد و می توانیم از فرودگاه مهرآباد که حدودا بیست و پنج دقیقه به لحاظ زمانی تا این موقعیت جغرافیایی فاصله داریم برای بخش های مختلفی که در پروژه تدارک دیده شده، ازجمله توریسم سلامت و به ویژه درحوزه توریسم ورزشی که از ظرفیت بسیار بالای برای جذب علاقمندان داخلی و سایر کشورهای که علاقمند به بهره برداری از امکانات خدادادی ما هستند  خدمات هوایی لازم مورد نیاز پروژه را ارائه دهیم.
معاون وزیر دفاع ادامه داد: بخشی برای کمپ تمرینی تدارک دیده شده که تیم های ملی فوتبال، فوتسال و همچنین باشگاه ها در ارتفاع ۱۸۰۰ متر بالاتر از سطح دریا مطابق با استانداردهای فیفا  که قطعا مورد نیاز برای استفاده تیم های ملی و باشگاهی کشور خودمان و هم سایر کشورها خواهد بود  خدمات و اقدامات پروازی خوبی را فراهم کنیم.
خواجه فرد اظهار داشت: این پروژه از ظرفیت بسیار بالایی در زمینه جذب علاقمندان به ورزش و توریسم ورزشی برخوردار است که می تواند برای کشور عزیزمان ارزآوری خوبی را به همراه داشته و ایجاد اشتغال مناسبی برای جوانان تحصیلکرده فراهم کند. از این رو  از مسئولان امر توقع می رود در چنین شرایطی از پروژه هایی در حد و اندازه این منطقه با قابلیت های موجود حمایت خوبی صورت پذیرد.
معاون وزیر دفاع در ادامه با اشاره به اینکه ما کشوری هستیم که حوادث غیرمترقبه زیادی داریم، گفت: در چنین شرایطی باید خودمان را در مواجهه با آن آماده کنیم و از این جهت اجرای این پروژه برای شهر شمشک ک دربندسر در شرایط خاص و بحرانی حائز اهمیت خواهد بود.
خواجه فرد ضمن تشکر از مالک و سرمایه گذار پروژه و اعضای شورای شهرشمشک و دربندسر جهت انجام این پروژه ملی که زحمات زیادی برای احیای آن متحمل شده اند  خاطرنشان کرد: این عزیزان می توانستند از کارهای پایین دست و سهل الوصولی برای تجاری سازی مجموعه و رسیدن به منفعت و سود مالی استفاده کنند، ولی منافع ملی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه را در اولویت قرار دادند که قابل تقدیر است.
فرشید علیزاده ساوه شمشکی، مالک و سرمایه گذار پروژه نیز از نوع نگاه و نحوه مدیریت و عملکرد امیرسرتیپ خواجه فرد تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع تر با مساعدت بیشتر مسئولان مربوطه فاز اول پروژه وارد عملیات اجرایی لازم شود.
کد مطلب: 166670
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *