۰
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۷

اتاق لوکس جوانفکر در اوین

در حالی که روزنامه دولت اعلام کرده که «خانواده‌ جوانفکر خواستار مرخصي جهت معالجات پزشكي» شده است، خبرنگار «انتخاب» از شرایط بسیار مساعد وی در زندان اطلاع پیدا کرد.
به گزارش «انتخاب» ؛ روزن گذشته ارگان دولت نوشت: در پي اظهارات هفته گذشته دادستان تهران مبني بر عدم دريافت تقاضاي مرخصي از سوي علي‌اكبر جوانفكر مشاور رئيس‌جمهور كه در زندان اوين به سر مي‌برد، خانواده‌ جوانفکر اعلام كرد تقاضاي مرخصي جهت معالجات پزشكي را به دادستان تهران تحويل داده است ولي تاكنون پاسخي دريافت نشده است
این در حالی است که منابع مطلع ، از شرایط بسیار مناسب جوانفکر در زندان خبر می دهند.
بنابرگزارش «انتخاب»، شنیده شده جوانفکر در اتاقی با امکانات کامل و شبیه به یک هتل چند ستاره، خبرگزاری ایرنا و روزنامه ایران را مدیریت می کند.
این منبع مطلع می گوید: ظاهراً پیگیری های رییس جمهور، باعث شده جوانفکر ضمن دراختیار داشتن امکانات اینترنت، تلویزیون، تلفن و .... به صورت مستمر با خانواده و دوستان خود تلفنی صحبت کند.
وی همچنین طی مدتی که بازداشت شده، بارها با خانواده و دوستانش ملاقات داشته است.
از سوی دیگر، شنیده شده طی مدت بازداشت جوانفکر، رییس جمور محمود احمدی نژاد بالغ بر ۲۰ بار با جوانفکر تلفنی صحبت کرده است.
این منبع مطلع به «انتخاب» می گوید: ظاهراً آقایان دولتی برای اینکه نشان دهند وضع جوانفکر مانند بقیه زندانیان است، در این فرصت خواستار «مرخصی» شده اند. هر چند سکوت دولت و رسانه هایش در مورد شرایط جوانفکر در زندان، خود گواه آن است که وضعیت او بسیار مطلوب است.
کد مطلب: 16867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *